Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

czwartek, 11 lipca 2024

Morskie safari


SAFARI z delfinami - to atrakcja okolicznych miejscowości. Dość droga atrakcja, jeśli uczestniczy rodzina, bo bilet 20 euro od osoby. Piękna reklama ze skaczacym delfinem na tle zachodzacego slońca, przyznaję, była zachecajaca. Na czym polega ta atrakcja? 


O godz. 19.15 wypływa statek na Adriatyk i tam...  w założeniu , zatrzymije się, a pasażerowie obserwują skaczące delfiny.


Kocham delfiny. Fajnie zobaczyć bawiące się na wolności. Raz kozie śmierć, w końcu są wakacje,urlop...


Kupiliśmy bilety, wsiedliśmy na statek.

Najpierw nie mogliśmy się zdecydować, gdzie usiąść, bo nie bylo wiadomo, czy z prawej, czy z lewej będą skakać. W końcu zajęliśmy miejsca. Statek wypłynął na spotkanie z delfinami.

No...

I tam spotyka mnóstwo innych statków i ludzi z aparatami chcących fotografować delfiny. A one przecież inteligentne stworzenia. To zaczęły robić ludzi w bambuko i wodzić po morzu zamiast pięknie skakać i pozować do zdjęć. A statki za nimi.  Sytuacja mnie cholernie bawiła.

 Plus tej wycieczki taki, że piękne zdjęcia zachodu słońca zrobiłam. I.... uwaga.... niespodzianka. Nagrywałam słońce,  a delfin nagrał się przypadkiem. Takie moje szczęście.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.