Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

środa, 24 lipca 2019

Z domowego zaplecza

Niuniuś odwieziony do rodziców. Opowiada wszystkim o wakacjach u babci. Szczęśliwy. Ja zresztą też. Ogromną frajdą dla mnie było organizować wycieczki i atrakcje dla mojego Niuniusia.

Od dwóch dni sprzątam stajnię Augiasza, to znaczy mój gabinet czyszczę z papierów i książek. Matko kochana, ile się tego nazbierało. Z książkami było łatwiej, bo zmieniły miejsce i powędrowały na górne piętro.  Teraz półki wygladaja przejrzyście i wiem, co na nich się znajduje.
Ale papiery!
Każdy dokument przejrzyj, potem niszczarka i tak przez wiele godzin z małymi przerwami układam, segreguję , niszczę, przekładam. Już widać koniec, istnieje szansa, że zdążę przed wyjazdem.

Szykuję się na nową przygodę podróżniczą. Już wiem,że bedzie fajnie. Ręce zacieram i .... piorę, przebieram, przekładam, dokładam, kupuję.
Mam jeden problem - buty! Żadne nie są na tyle wygodne,aby sprostały zadaniu w wysokich temperaturach. Chyba pojadę boso!

Stajnia niemal wysprzątana, gotowa na przyjęcie nowego. Ha, nowe już zaczyna się dobijać do mnie. Matko, jak to szybko u mnie działa. Jeśli dojdzie do skutku , to sięgnę po nowe doświadczenia w mojej karierze nauczycielskiej już tej jesieni. Ale będzie się działo! Że ja się zgodziłam, hi, hi, hi...
No, ale jak nie teraz, to kiedy?

Los jest dla mnie bardzo łaskawy. Sprawia,że wokół mnie dzieje się. Nie ma czasu na nudę. Że wokól mnie jest tylu niesamowitych ludzi. Czuję się kochana, akceptowana, doceniana. A najważniejsze,że przy moim boku jest fantastyczny mężczyzna już od 33 lat.
Kocham Cię życie!

26 komentarzy:

  1. Dorotko! Pieknie! Nabieraj sił i energii na nowe! A fajny facet u boku od lat- to coś bardzo cennego:) ( wiem, co mówię, bo już od 37 :) )I teraz wszyscy będą się głowić, co to za nowość od września?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, niespodzianka i niekoniecznie od września, hi, hi, hi.

      Usuń
    2. Stawiam domyślnie na październik? :):)

      Usuń
    3. Stawiaj. Sama jeszcze daty nie znam.

      Usuń
  2. No to tylko życzyć powodzenia we wszystkich tematach, uporządkujesz stare i za bary z nowym...podziwiam, bo ja już powoli wymiękam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam możliwości wymiękkać. Tyle się dzieje!

      Usuń
  3. powodzenia i udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  4. baw się dobrze, jeszcze całkiem sporo wakacji przed nami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, trzeba działać,żeby nie zmarnować.

      Usuń
  5. Masz jeszcze dużo wakacji.
    Korzystaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką Dziewczynę chcę widzieć każdego dnia. Aż mnie chce się coś robić. Jednak upal spowalnia zamiary. Cieszę się kiedy czytam, że są szczęśliwe osoby. Bo ciągle nas "bombardują" złe wiadomości. Życzę kolejnej udanej wyprawy i czekam na kolejne wpisy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć słuchanie narzekania niszczy mózg, Hi, hi, hi

      Usuń
  7. Ale fajnie się czyta takie słowa, pełne radości i energii. Życzę Ci, abyś pozostawała w tym stanie jak najdłużej :) Cudownej wyprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się wyprowadzam z Gimnazjum po 20 latach- to jest dopiero sterta papierzysk!!! A dwaj domowi Niuniusie nie odstępują na krok:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię nowe, chociaż czasem daje w kość (bo nowe jest ;)). Baw się dobrze i odpoczywaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nowe. Nowe buty też potrafią dać w kość.

      Usuń
  10. I ja z moim Mężem znamy się 33 lata, 32 po ślubie:)
    Powodzenia w realizacji planów, zamierzeń:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz w sobie tyle energii, aż pozazdrościć.
    Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.