Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

niedziela, 10 lipca 2022

Przystanek Polanica-Zdrój

 


Lubię wracać do miejsc, w których byłam , które zrobiły na mnie wrażenie, w których dobrze się czułam. 


Takim miejscem na pewno jest Polanica Zdrój, cudny park i woda mineralna, którą uwielbiam.


To miejsce jest dla mnie. 


A woda szczególnie.Jej właściwości sprawiają, że czuję się doskonale.


Nocą Park Zdrojowy wygląda zachwycająco.pięknie oświetlony, bajka. Do tego należy dodać atrakcje grającej fontanny. 




Widziałam tyle razy i zawsze zachwyca. Nadaje atmosferę magii.

Jutro ruszamy dalej, na południe.


2 komentarze:

  1. Bardzo dawno temu byłam w Polanicy, nie wiele pamiętam. Pięknie wygląda park zdrojowy. Odpoczywaj, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto pojechać jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.