Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

wtorek, 15 lutego 2022

Moja magia

 


Kiedy życie jest parszywe, a za oknem zimno, szaro i ponuro, trzeba znaleźć sobie przystań.  Ja takową znalazłam. Pierwsze dwa tomy dostałam pod choinkę. Chłonęłam je niczym gąbka świeża wodę. 


Szybko zamówiłam trzeci tom trylogii i odpłynęłam do krainy fantasy razem z Przywoływaczką Słońca, magią i ....  
Przeczytałam i mało mi było. Obejrzałam I sezon serialu na Netflix ( książka o niebo lepsza). Mało mi było.


Spragniona magii chwyciłam za Wiedźmina. I jestem w krainie magów, elfów, syren czarodziejek i potworów różnej maści .

Taaa....


Z dala od TV ..... W świecie, w którym wszystko może się zdarzyć. Jeśli ktoś lubi fantasy - zachęcam . Totalny odlot do innego wymiaru .

8 komentarzy:

  1. skuś się na Trudi Cannavan - jej światy też pozwalają zapomnieć o rzeczywistości, a czarodziejom z jej trylogii los nie szczędzi przygód. pięknie pisze - trudno się oderwać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na pewno się słyszę. Potrzebuję magii.❤️

      Usuń
    2. Trudi to ulubiona autorka mojego syna, ja nie czytałam, nie mój gatunek...

      Usuń
  2. Bardzo trudno mi sięgnąc po fantasy. Próbowałam zacząć od "Hobbita" - padłam na drugiej stronie. "Wiedźmin" pokonał mnie na pierwszej. Może jestem niepotrzebnie uprzedzona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trafiłaś na potrzeby ducha. Od dziecka kocham bajki. W sytuacji zmęczenia materiału, szukam ucieczki do bajki. I akurat wpadła w ręce i.... popłynęłam z pragnieniem jeszcze, jeszcze, jeszcze...

      Usuń
  3. Nie przepadam za fantasy, ale kto wie, może kiedyś się przekonam.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na siłę. Ja na siłę czytam Księgi Jakubowe. Zmuszam się, bo wypada wiedzieć o czym ....

      Usuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.