Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

środa, 20 stycznia 2021

Węgiel aktywny na wirusy


Kiedy małżonek zmagał się z gorączką, której nie chciały obniżyć żadne leki, podałam mu węgiel. Patrzył na mnie, jakbym mu truciznę podała. Ale jedną dawkę zażył i możliwe, że właśnie dlatego jego choroba nie była długa i zaczął szybko zdrowieć. Kasia przyjęła dwie dawki. Jej infekcja trwała 24 godziny.

Węgiel aktywny ( leczniczy) jest wyjątkowym środkiem na wszystkiego rodzaju zatrucia, infekcje bakteryjne i wirusowe. Szkoda,że ludzie tak mało o tym wiedzą. Działa jak odkurzacz od wewnątrz. Posiada właściwości absporpcyjne, inaczej - pochłaniające. Przelatuje przez nasz organizm zbierając po drodze wszystko, co nam szkodzi. Wydalamy to i po sprawie. Proste i skuteczne. Wypróbowane na mnie i mojej rodzinie. 

Zatem ile tego węgla? 10 tabletek (dorosły człowiek ) jednorazowo, po 5 godzinach powtórzyć dawkę. Czasami trzeba podać jeszcze jedną (zależy od infekcji). Nawadniamy się dużą ilością wody. Po 48 godzinach mamy infekcję z głowy. Pamiętać należy,że węgiel osłabia działanie innych leków. 

Zwykle podanie węgla kojarzy nam się z biegunką. Węgiel aktywny ma działanie odtruwające. Wyłapuje duże ilości substancji chorobotwórczych i wydala. Działa bardzo szybko, co jest jego ogromną zaletą. Poza tym po rozpuszczeniu się w jelitach powleka ich ściany utrudniajac bakteriom i toksynom przenikanie do krwioobiegu.

Nie kosztuje wiele. warto go mieć w swojej apteczce.


19 komentarzy:

  1. A co z tymi, którzy i bez węgla nie mogą się wypróżnić. Po takiej dawce to pewnie miesiąc bym nie poszła :-)Ale temat mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego trzeba pić dużo wody i jeść jabłka

      Usuń
  2. O takich własnościach nie słyszałam, ale podobnie jak BasiaW mam pytanie czy ja w ogóle potem do WC pójdę, z moimi problemami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woda, dużo wody ze szczyptą soli himalajskiej i jabłka.

      Usuń
    2. Myślę Jotko, że nawet całe Himalaje nam wtedy nie pomogą, ale znam takich co im ta kuracja nie zaszkodzi:-)

      Usuń
  3. Czytałam gdzieś o tym i szczerze mówiąc podeszłam z niedowierzaniem. Jeżeli sprawdziłaś i polecasz, dziękuję. Sprawdzę przy pierwszej okazji, jak któreś z nas wpadnie w tarapaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poleciła mi przyjaciółka, przetestowała na sobie w ubiegłym roku. Przechodziła straszną grypę. Teraz miałam okazję wypróbować na nas. Szczególnie na Kasi, osoba niepełnosprawna z chorobami współistniejącymi. Dla niej Covid mógł się skończyć tragicznie. 24 godziny i po Covidzie u niej. Podałam przy pierwszych objawach- temperaturze. 24 godziny i organizm sam sobie poradził.

      Usuń
  4. słyszałam o tym ale nie wiedziałam ile wziąć,dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś o tym mówiła Pani Dorota Sumińska. Wprawdzie tyczyło to zwierząt, ale my też zwierzęta ;) Powiedziała, to samo co ty, tylko dodała, że ten węgiel trzeba z organizmu wydalić szybko, bo zacznie się resorpcja zwrotna. Tak jak mówisz, woda, jabłka, ona dodała jeszcze herbatkę z senesem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zatem muszę kupić parę opakowań tego węgla, bo mam jakąś marna resztkę w apteczce.
    Ja znam jeszcze inne zastosowanie tego węgla. Pochodzi ono z czasów socjalistycznych, gdy w drogeriach pasta do zębów była towarem luksusowym.Otóż czysciło sie tym węglem zęby.Po prostu dokładnie pocierało sie tabletką albo sie ją rozkruszało i używało w jamie ustnej za pomocą szczoteczki.Pewna znajoma mojej mamy tak w tym zagustowała, że w ogóle przestała używać pasty do zębów. A zęby zrobiły jej sie tak bielusuieńkie jak u jakiejś gwiazdy filmowej z Hollywoodu!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz jest moda na czarną pastę wybielającą do zębów. I założe się, że kosztuje dużo drożej niż węgiel aktywny.
      Też sobie zapamiętam.

      Usuń
    2. Dokładnie. Z węgla też robią maseczki.

      Usuń
    3. Łyżka oleju kokosowego, tabletka węgla aktywnego, kropla olejku miętowego i mamy pastę do zębów. Na skróty można wymieszać pół na pół z pastą i mamy wybielającą w dobrej cenie😉

      Usuń
  7. mam w dużym pudełku i jadam łyżeczkami )))gdy trzeba czyli gdy tylko poczuje się miekko. kiedy już jestem rozłożona i mam leki a nie daj boże antybiotyki, to nie używam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Działa,36 godzin i po ostrej infekcji.Firmy farmaceutyczne i skorumpowani lekarze narzucają inną narację..

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.