Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

czwartek, 16 lipca 2020

Dotarliśmy do Zakopanego pod wieczór. Pensjonat przyzwoity. Pokój miał być z balkonem i widokiem na góry. Balkon jest, góry również. Można je dostrzec między listkami potężnych drzew. W końcu mamy chodzić po górach, a nie je oglądać z balkonu.

W Zakopanem nie ma pandemii, albo ludzie zapomnieli. Tłumy bez maseczek na Krupówkach, w barach itp.

Zakopane odwiedziliśmy po nastu latach. Zmieniło się. Wydaje mi się, że straciło swój urok. Przeładowane banerami reklamowymi. Dom , budynek wciśnięto w każdą dosłownie lukę. A centrum handlowe na Krupówkach zasłaniające widok gór, to pomyłka, jak dla mnie.

Dzisiaj dzień pochmurny. Działać będziemy bez planu.

14 komentarzy:

  1. Jak widać Zakopane coraz bardziej traci swój urok. Wszechobecne reklamy to przekleństwo wszystkich zabytkowych miast. Mimo tego życzę udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Od rana pada. Zapowiada się deszczowy urlop w górach.

      Usuń
  2. Oj, tak długo Cię nie było,że podejrzewałam, iż udałaś się na wewnętrzną emigrację! Zakopane straciło cały urok po wynikach wyborów, a po pogrzebie Bułeckowej- stało się groźne:) Odpoczywajcie mimo wszystko i wracajcie zdrowi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu utknęłam przy komputerze. Na bloga zabrakło sił. Ot, zdalne dało się we znaki.

      Usuń
  3. mój urlop właśnie się kończy, lubię patrzeć na Babią Górę, choć mam pokój z widokiem na parking ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mój otulony strugami deszczu trwa jeszcze i czeka na słońce.

      Usuń
  4. To pogody życzę i odpoczynku. W górach wciąż są miejsca urokliwe i bardziej spokojne, Zakopane dawno straciło swój urok, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Zakopane stało się tandetne. Drugi dzień pada. Brak pogody na wyprawę w góry. A ryzykować nie chcę.

      Usuń
  5. Pogody i dobrego wypoczynku życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. z jednej strony zazdroszczę ale z drugiej...
    baw się dobrze )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć. Leje i zimno. Połowa lipca,a w Zakopanem 10°C. Na Gubałówce 5° C.

      Usuń
  7. Życzę jak najwięcej słońca, żeby była możliwość chodzenia po górach.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż jeśli Zakopane miało swój urok to może w pierwszych latach XX w. pamiętam je sprzed lat 40 i już wtedy wcale mi się nie podobało.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.