Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

czwartek, 27 czerwca 2019

Szykuję się

Wczoraj żar lał się z nieba. Termometr za oknem w słońcu wskazywał 45 stopni. Myślałam ,że strzeli z gorąca. Temperatura w cieniu 34 stopnie. Chwaliłam Pana, że nie mieszkam już w blokowisku w mieście. W swoim ogrodzie znalazłam zacienione przyjemne miejsce i oddałam się lekturze, którą w zasadzie kupiłam sobie na podróż, ale...

Powoli szykuję się do wyjazdu na Kretę. Dzisiaj upał zelżył,  więc będzie można coś sensownego zrobić bez nadmiernej utraty wody.

Książkę "Jaga" planowałam zabrać ze sobą w podróż i umilić sobie czas . Położyłam ją na stoliku. Korciła,ile razy obok niej przechodziłam. W końcu postanowiłam tylko zajrzeć i przeczytać jeden rozdzialik. Wszak pokaźne tomisko, na czas podróży wystarczy. W miarę jedzenia apetyt rośnie. Postanowiłam jeszcze jeden przeczytać. Potem tylko trzeci i tak wsiąkłam.
Fantastyczna książka. Dzięki niej zapomniałam o upale. Przeniosłam się do zupełnie innego świata. Zrelaksowałam się .
Fantazja tej młodej pisarki, jej styl, to coś właśnie dla mnie. Wyobraźcie sobie taką historię: Mieszko I nie przyjmuje chrztu, a Polska jest w dalszym ciągu państwem pogańskim. Autorka przenosi czytelnika w dzisiejsze czasy. I oto mamy wokół siebie postaci z mitologii słowiańskiej: bogów, ale również demony, ludowe rytuały, szeptuchy, klątwy i ziołolecznictwo. Do całej tej mieszanki wplątane są wątki seksualne i miłosne, a także przygody kryminalne. Czyta się świetnie.

Dzisiaj  rano pobiegłam do księgarni, aby kupić inną z  serii "Kwiat paproci", tej samej autorki "Noc Kupały". Czy wytrzyma do niedzieli? No nie wiem....

Po pożarciu opasłego tomiska, napisałam do autorki. Informacja zwrotna jest bardzo ważna, dlatego zawsze, kiedy mam taką możliwość wyrażam swoją opinię, zawyczaj pochlebną.

Ukazał się mój kolejny artykuł w Inspiratorze. Dumna jestem,że ho, ho...

Programuję zmiany w moim życiu. Człowiek potrzebuje zmian, żeby się rozwijać.
Hasła, które sobie wypisuję mają przewodzć tym zmianom. Na dzisiaj tylko pięć.

  1. POMYŚLNOŚĆ ZACZYNA SIĘ W UMYŚLE.
  2. NA CAŁYM ŚWIECIE JEST TYLKO JEDNA OSOBA, KTÓRA MOŻE ZAPROWADZIĆ CIĘ DO SUKCESU. TĄ OSOBA JESTEŚ TY.
  3. KAŻDY Z NAS JEST MAGNSEM W LUDZKIEJ SKÓRZE.
  4. ZAMIAST POSZUKIWAĆ BRZYDOTY, TRZEBA SZUKAĆ PIĘKNA
  5. ENTUZJAZM, TO TAJEMNY SKŁADNIK SUKCESU.


9 komentarzy:

  1. Twoje hasła zmuszają do myślenia. Miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak. Dlatego jez zapisałam, aby dać im moc sprawczą.

      Usuń
  2. Ja wyjeżdżam w poniedziałek, książki zabieram oczywiście, staroświecka jestem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Książka, to książka, swój urok ma i magię ma i wehikół taki, który w inne byty przenosi.

      Usuń
  3. a to zaczełąś czytać od końca ta serię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, od smiutkiego końca. Ale warto było. Teraz do początków sięgam.

      Usuń
  4. Cień i piwnica to dwoje moich najlepszych przyjaciół w ostatnim czasie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.