Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

sobota, 22 czerwca 2019

Kichadło

Upały tropikalne nastały, a ja kicham i kicham. Katarzysko się rozgościło i nie zamierza z gościny rezygnować. Już sama nie wiem, czy to alergia, czy przeziębienie.

Wakacje rozpoczęłam od wizyty u moich Niuniusiów. Byliśmy już w drodze, kiedy otrzymałam smsa od córki, że starszy Niuniuś od godziny siedzi przy bramie i czeka. Gdybym mogła włączyłabym turbo przyspiesze. Cudnie było, ale się skończyło. Teraz szykuję się do wyjazdu w tropiki. Hi, hi, hi, jakby u nas było mało.

7 komentarzy:

  1. Życzę wspaniałych wrażeń z wyjazdu. Czekam na ciekawe relacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się katarzysko dostało:))Niuniusie są słodkie:))))Pozdrawiam serdecznie i miłej podróży życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie drapie w gardle, to chyba kwestia pyłków i upałów

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo atrakcją będzie urlop na Grenlandii...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz,że ostatnio wyczytałam, że rosyjscyn naukowcy twierdzą,że idzie era zlodowacenia. I komu tu wierzyć?

      Usuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.