Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

środa, 19 czerwca 2019

Hura, wakacje!

Żar leje się z nieba. W szkole duchota. Ale co tam. Koniec roku nadszedł. Upragnione wakacje. To był dla mnie bardzo ciężki i pracowity rok. Wiele osiągnęłam. Wiele osiągnęli moi uczniowie.
Zostałam laureatką konkursu Nauczyciel Pomorza, otrzymałam dwie Europejskie Nagrody za dwa międzynarodowe projekty, otrzymałam pięć Krajowych Odznak Jakości za projekty krajowe i międzynarodowe. Moi uczniowie byli najlepsi w mieście w programowaniu w języku Scratch, w recytacji, w konkursach matematycznych. Jestem z nich dumna. Ale najbardziej jestem dumna z osiągnięć dwójki dzieci obcokrajowców, które rozpoczynały naukę w naszej szkole i nie potrafiły powiedzieć nic po polsku. A teraz płynnie mówią po polsku, piszą, znają polską gramatykę i zasady ortograficzne. To moje największe osiągnięcie. Poza tym otrzymałam Nagrodę Ministerstwa Cyfryzacji za organizację wydarzenia z zakresu programowania.
 Działo się w tym roku, działo.
Na dodatek ukończyłam kolejną podyplomówkę. Strajk nauczycieli wypompował ze mnie całą energię. Myślałam, że nie dotrwam do końca roku. Udało się.

  • A na koniec spotkała mnie miła niespodzianka. Właśnie rozdawałam nagrody, kiedy do klasy weszli rodzice z mojej poprzedniej klasy i moi uczniowie z życzeniami i podziękowaniem. Łezka wzruszenia się zakręciła, kiedy powiedzieli, że pamiętają. A jedna z mam do rodziców mojej obecnej klasy wykrzyknęła" To najlepsza wychowawczyni na świecie, pamiętajcie". Dla takich chwil warto pracować. 

A teraz odstawiam szkołę na boczny tor i szykuję się na upragniony urlop.

13 komentarzy:

  1. Wielkie, wielkie GRATULACJE. Ileż satysfakcji daje praca, która zostaje doceniona. I to nie tylko oficjalnie,ale tak po ludzku z głębi serca. Świetne masz wokół siebie dzieciaki. Teraz odpoczywaj jak najefektywniej. Wakacje to radosny czas. Pozdrowienia serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczywaj. Zasłużyłaś jak nikt ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Za tydzień wyjeżdżam w siną dał.

      Usuń
  3. Oj pracowity to był dla Ciebie rok ale i owocny:))i pięknie zakończony:))Pozdrawiam serdecznie i wspaniałych wakacji życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje ❤️ Wszyscy możemy sobie życzyć takich Nauczycieli dla naszych dzieci 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam z gratulacjami, bo to wielka sprawa!
    Ja nie miałam miłego dnia, bibliotekarze nie świętują, niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Szkoda. U nas świętują. Biblioteka zamknięta. Koniec roku.

      Usuń
  6. gratulacje, to naprawadę bardzo poważne osiągnięcia, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niesamowitą kobietą!!! Ogromnie Ci gratuluje wyróżnień i wszystkiego, co osiągnęłaś. Jesteś po prostu człowiekiem z pasją. Mam nadzieję, że nawet najbardziej żałosne wymysły i pseudo reformy nie zabiją tej pasji. Życzę Ci wspaniałych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego wypoczynku, ładuj baterie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.