Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

sobota, 1 grudnia 2018

Taki dzień

Wstałam skoro świt. Dzień budził się leniwie. Ogień wesoło trzaskał w kominku. Dołożyłam drewek.
 Dom pogrążony był jeszcze w smacznym śnie.

Zaparzyłam kawę. Dobrze rozpocząć dzień od kawy. Nakarmiłam psa i pojechałam kształcić się. Kolejne zajęcia na uczelni minęły szybko i przyjemnie. Skończyły się wcześniej niż planowano z powodu zimna. Dzięki temu miałam jeszcze czas na owocną twórczość.
Ogień trzaskał w kominku. Uwielbiam patrzeć na tańczące płomienie. Grzane wino parowało zapachem pomarańczy i goździków. Zapowiadał się ciekawy wieczór przed telewizorem. Finał programu "Mam Talent". Nie wiem dlaczego, ale lubię ten program. Stawiałam na iluzjonistę, który oczarował mnie w półfinałach. Niestety, w finale rozczarował. Nie zagłosowałam na niego.
Z zapartym tchem oglądałam występ ostatniej pary. Rewelacja. Wygrali. Ten taniec obejrzałam jeszcze kilka razy i za każdym razem się zachwycałam.
Jest noc. Dom pogrążony jest we śnie. A jutro nowy dzień grudniowy. Ciekawe, co przyniesie.
Dobranoc.

5 komentarzy:

  1. Taki pełen ciepła wpis, miło jest chociaż wirtualnie usiąść przed kominkiem. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądam tego programu, ale widziałam dziś w wiadomościach występ finalistów i jestem pełna podziwu dla ogromu pracy, talent czy predyspozycje są ważne, ale bez morderczych ćwiczeń nie byłoby tego efektu...

    OdpowiedzUsuń
  3. proste radości. powtarzalne. nie każdy potrafi się nimi zachwycać. a szkoda. oby takich dni przywiało Ci jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oko ma rację, oby jak najwięcej detali

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię poranki w ciszy...z kawą...mam teraz jako emerytka środy i piątki wolne i wtedy cieszę się porankami.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.