Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

piątek, 30 czerwca 2023

Koniec czerwca

 Leje. Szaro buro i ponuro. A zaplanowałam na dzisiaj mycie okien. Nie umyję. Jaka szkoda. Ups. Pojadę na zakupy.

Z upartością maniaka maluję kamienie. Niektóre rozkładam w  mieście, inne dekorują mój ogród. Jakoś nie potrafię się z nimi rozstać. Zakochałam się w obrazach G. Klimta. Dotarły do wnętrza mojej duszy i raja cudną melodię. Zainspirowana jego twórczością, maluję na kamieniach w jego stylu. Do mistrza daleko mi, odległość lat świetlnych, ale to malowanie sprawia mi ogromną przyjemność.




3 komentarze:

  1. U nas dziś już piękna, słoneczna pogoda. Poprzednie dni wreszcie trochę popadało, roślinki podlane, szczęśliwe i rześkie, bo sucho było już bardzo.
    Kamienie cudne, niesamowicie oryginalne i zaskakujące. Tak sobie pomyślałam, jaką niespodziankę mają osoby, które spotkają na swojej drodze w mieście taki kolorowy kamyk :))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite są te malowane kamienie. Masz wielki talent a szczególnie cierpliwość. Dobrze byłoby znaleźć na swej drodze taki kamyczek. Gratuluję pomysłu i talentu.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.