Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

poniedziałek, 26 czerwca 2023

Coś się kończy, coś zaczyna

 


Pożegnałam moją klasę. Łezka się zakręciła. Na koniec tyle ciepłych słów. i szkatułka z listami od dzieci, ich rodziców, dziadków. Wzruszyłam się. Takie zwykłe proste rzeczy, na które ja nie zwracałam uwagi, dla dzieci były ważne. Każdy dzień zaczynaliśmy od punktu "Gadanie na dywanie".  I proszę - dzieci mi za to dziękowały. Podziękowania były tak różne, że oczy przecierałam ze zdumienia. Podziękowania rodziców i dziadków sprawiły, że się popłakałam ze wzruszenia. Ale to już koniec.

Od września zaczynam pracę w kolejnej pierwszej klasie. Rozpocznie się nowa przygoda.

A teraz myślę o podróży. Już za kilka dni.

2 komentarze:

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.