Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

czwartek, 22 lipca 2021

Wakacje w Karkonoszach

 



Miała być słoneczna Chorwacja. Rezerwacja dokonana, wszystko ustalone. Ale.... 
Zmienność nakazów, restrykcji w różnych krajach, kolejki na granicach i różne inne stresujące zdarzenia sprawiły, że decyzja zapadła - Polska. 
Wakacje spędzimy w Polsce w Szklarskiej Porębie.  I tak też się stało. Po 15 latach przyjechaliśmy w Karkonosze i Góry Izerskie.

Zaoszczędzone pieniądze na paliwie przeznaczyliśmy na lepszy hotel i wyższy luksus wypoczynku. 

A zatem..., co wieczór relaksowałam się w SPA , które ,ze względu na pandemię, przez godzinę było wyłącznie do naszej dyspozycji.


Grałam w kręgle, bo w naszym hotelu była kręgielnia i.... Łazikowałam tu i tam. Trochę po górach, po zamkach, hutach i innych atrakcjach. Ale o tym będzie w innym poście.

2 komentarze:

  1. Pięknie. To dobra decyzja Karkonosze to piękna część naszego kraju. I jak czytając kolejne posty spędziłaś bardzo przyjemnie pomijając nie najlepszą pogodę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Olu. Wrócę tam jeszcze. Pokochałam nową miłością. Z Zakopanem pożegnał się w ubiegłym roku.Tatry będę odwiedzać okazjonalnie.

      Usuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.