Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

sobota, 18 lipca 2020

Na szlaku

Deszczowa aura w górach to prawdziwe utrapienie dla tych, którzy zaplanowali czynny wypoczynek.
Czekaliśmy na bezdeszczowy poranek. Wow!
Udało się. Sprawdziłam prognozę pogody. Miało padać dopiero po trzynastej.
 Wybraliśmy krótki szlak Dolina Białego. Deszcz złapał nas w drodze powrotnej.
Warto było.


  • Waracaliśmy, już padało a na szlak wchodziły rodziny z małymi dziećmi, z wózkami. 

  • Zadziwiające. Zero wyobraźni. Ot, nasze społeczeństwo.

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście źle się Wam trafiło pogodowo z tym wyjazdem do Zakopanego. Ja w Karkonoszach na co dzień widuję taką nonszalancję i brak wyobraźni. Pozdrawiam i życzę jeszcze pogodnych dni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to się już nie wypowiadam o bezmózgich "turystach"...;o)
    Ale Gór Ci zazdroszczę (nawet deszczowych)...;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. a panienek w szpilkach nie było?
    uważajcie tam na siebie i pozdrawiam ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tenisówkach i z wózkami dziecięcymi. Życzyłam im powodzenia na szlaku.

      Usuń
  4. Dawno nie byłam w Tatrach...

    OdpowiedzUsuń
  5. A niby czemu nie? Często w deszczu z dzieciakami spacerowaliśmy i było ok. w wyższe partie gór trzeba iść ostrożnie, bo kamienie będą śliskie, ale na spacerek taką dróżką?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.