Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

sobota, 11 stycznia 2020

Hurra, ferie

Ferie stały się faktem. Miałam dzisiaj w planie wyspać się, czyli wstać koło południa. Wstałam skoro świt. Jak ma się psa, to o długim wylegiwaniu można pomarzyć.

Nie wyrobiłam się z dokumentacją do ferii. Wczoraj dzieciaki miały testy kompetencji z polskiego, matematyki, przyrody. Trzeba sprawdzić i sporządzić raport. Chciałam to zrobić wczoraj. Po matematyce wysiadłam. Zakończę dzisiaj, żeby mieć ferie.

Notki na stronę szkoły wysłałam miesiąc temu. Do tej pory nie ma. A dyrekcję się pięklą. Gdybym była świnią, to powiedziałabym, aby dano nam spokój. Ale nie jestem, więc przemilczałam, reprimendę przyjęłam.

Co prawda, przedszkole, w którym mam godzinki nie jest feryjne i tam muszę pójść. Ale tam lubię. Tam jest fajna atmosfera. I nikt mnie nie zmusza do pisania elaboratów z tego, co zrobiłam.


7 komentarzy:

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.