Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

niedziela, 19 stycznia 2020

Na półmetku

Połowa ferii za mną. Dodam bardzo pracowita połowa. Trochę się szkoliłam. Oczywiście z własnej, nieprzymuszonej woli, dla czystej przyjemności. Zdobyłam kolejne odznaki i dumna jestem z siebie, że daję radę. Zostałam zaproszona do niesamowitej grupy. Współpracować z mistrzami , to zaszczyt. Prawdziwy zaszczyt.

Prowadziłam również  ogólnopolskie webinarium. Pewna szkoleniowa firma zaproponowała mi tę fuchę właściwie tak na próbę, zatem nieodpłatnie. Przyjęłam propozycję , bo dla innej firmy pracuję na zlecenie i muszę nabrać doświadczenia. Ha, facet zaraz po emisji na żywo skontaktował się ze mną. Hit sezonu. Oglądalność około 3 tysięcy nauczycieli. Chcą mnie. Zatem.... Luty i marzec znowu medialnie.
Oczywiście, ja jestem największym własnym krytykiem. Muszę nad sobą popracować. Przygoda rozpoczęta. Ahoj!



6 komentarzy:

  1. I oby ta energia, ktora emanujesz, trzymala sie Ciebie jak najdluzej! Gratuluje kolejnych Twoich sukcesow, badz dumna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc z tym końcem działalności to taka ściema była...kryzys chwilowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoły mam dość. Tej szkoły. I nie pracuję dla tej szkoły, ale dla siebie. A to różnica. Po feriach tylko dla dzieci. A potem zobaczymy, co los przyniesie. Do emerytury jeszcze trochę zostało.

      Usuń
  3. Wspaniały początek roku !! Gratulacje...;o)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.