Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

sobota, 29 września 2018

Znowu tworzę...

Po tygodniach posuchy, znowu tworzę.  Może nadejdzie wena do pisania scenariuszy. Scenariusz muszę napisać na jasełka. TO BĘDĄ OSTATNIE JASEŁKA w tej szkole, które przygotuję, więc chcę, aby były na długo zapamiętane przez dzieci.
Potrzebna wena twórcza. Potrzebna radość tworzenia.... Potrzebna od zaraz! Jakby kto spotkał, to skierować do mnie!

10 komentarzy:

  1. Spotkałam i skierowałam pod Twój adres, jak dojdzie, daj znać:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze lubiłam jasełka w szkole, to wprowadzało świąteczny klimat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami juz miałam ich dosyć. Tyle lat przygotowywałam....

      Usuń
  3. Posłuchaj kolęd...;o) Sama się obudzi...;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Weź trochę odemnie, nie ma sprawy.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.