Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

piątek, 9 lutego 2018

Kilka dni szczęścia

Zadzwonił Niuniuś. Pytał, kiedy po niego przyjedziemy, bo nie może się doczekać.
Pojechaliśmy następnego dnia.

Przez kilka dni miałam wnusia tylko dla siebie. Czas tylko dla niego i z nim. Czas wypełniony mnóstwem aktywności. Byliśmy w kinie, rysowaliśmy, kodowaliśmy, programowaliśmy, czytaliśmy,tworzyliśmy, graliśmy, byliśmy na sankach i wreszcie nakręciliśmy filmik animowany. Bohaterami naszego filmiku były pieski. Niuniuś przesuwał figurki, ja fotografowałam. Potem razem składaliśmy. Ileż radości z oglądania tego filmiku! Cudny czas, szkoda,że tak szybko minął. Niuniuś nie chciał wracać do domu.

Do zapamiętania  powiedzonko Niunisia: " Moja mama jest w telefonie".

14 komentarzy:

  1. Gratulacje, Babciu DD! Ile Niunius liczy sobie latek, co stracilam rachube?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawa z Wnusiem to cudowna sprawa. Ja mam tę radość, że wnusio mnie okupuje każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, jak się urodził!
    A teraz bawi się w taki dorosły sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i wielka radość, mieć takiego kreatywnego wnuczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde dziecko jest kreatywne, tylko trzeba mu na to pozwolić.

      Usuń
  5. Z taką babcią nie można się nudzić. Do takiej babci chce się wracać 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nudę nie narzekaliśmy. Niuniuś szczęśliwy, a ja jeszcze bardziej.

      Usuń
  6. Brzmi jak wspaniale spędzony czas

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja rozumiem Twoją radość...;o) Tylko ta pustka po rozstaniu jest makabryczna...;o)
    Ale póki co, mamy Księciunia na kilka dni...;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele prawdy jest w powiedzeniu, że jesteśmy lepszymi babciami niż byliśmy rodzicami, bo mamy więcej czasu, cierpliwości, i co najważniejsze jeszcze nam się chce. Gratuluję wspaniałych pomysłów i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.