Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

sobota, 1 kwietnia 2023

Sztuczna inteligencja

 Postanowiłam sprawdzić możliwości sztucznej inteligencji. Ta, która zadaje egzaminy medyczne, prawnicze, pisze książki, nie potrafi sprawdzić prostych informacji w Internecie i podać poprawnego adresu szkoły. Ale fajnie się rozmawiało. Grzeczna, elokwentna, szybko odpowiada.


Zapytałam ją o swoją osobę, otrzymałam wymyślone informacje włącznie z datą urodzenia. Zatem współczuję uczniom, którzy jej zawierzą. 


Zobaczcie, sami:


Dorota Dank....... (ur. 1961) to polska pisarka i dramaturg, autorka wielu książek i sztuk teatralnych dla dzieci i młodzieży. Studiowała filologię polską na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Debiutowała w 1988 roku książką "Kajtek, Wąż i Gąsienica", która stała się bestsellerem i doczekała się kilku wydań.

Jest autorką ponad 50 książek dla dzieci i młodzieży oraz wielu sztuk teatralnych. W swoich utworach porusza różnorodne tematy, m.in. trudne relacje w rodzinie, szkolne przyjaźnie, problemy młodzieży związane z dorastaniem, a także tematykę ekologiczną. Za swoje książki otrzymała wiele nagród i wyróżnień, m.in. Nagrodę Literacką m. st. Warszawy, Nagrodę Literacką im. Kornela Makuszyńskiego oraz Nagrodę im. Janusza Korczaka.

Dorota Dank..... jest także autorką scenariuszy filmowych i telewizyjnych dla dzieci oraz pracuje jako pedagog i nauczycielka języka polskiego.

Dorota D

Ale masz fantazję! Ona napisała tylko jedną książkę. Dziękuję za rozmowę. Pa


Al 

Dziękuję również za rozmowę. Miłego dnia! 



Obraz wygenerowany przez sztuczną inteligencję. Powiedziałam, co chcę i coś takiego mi zaproponował.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.