Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

środa, 14 sierpnia 2019

KRK


Pojechałam, zobaczyłam, oniemiałam i zaniemówiłam.
 Park narodowy KRK w Chorwacji jest niesamowity. Koniecznie trzeba go odwiedzić, jeśli będzie się w pobliżu.

Do parku płynęliśmy stateczkiem. Bilet kosztował w obie strony wraz ze wstępem do parku 200 kun.
Podróż rzeką Krka nie była długa. Była za to bardzo urozmaicona. Można było podziwiać cudowne krajobrazy.
Prawdziwe wow pojawiło się na miejscu. Co tutaj komentować. Zobaczcie sami.
Natura jest największą artystką.
Szkoda, że człowiek tego nie dostrzega i nie szanuje.
Na szczęście wpadł na pomysł tworzenia parków narodowych. Na szczęście.

13 komentarzy:

  1. Przecudnie. Chorwaci mają szczescie do tego typu parków, jest ich kilka, na przykład Plitvice. Rozumiem, że urlop się udał?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, prawdziwa artystka z tej natury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne widoki, robią wrażenie faktycznie:)
    Pozdrawiam najserdeczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepieknie i na szcęzście

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście uczta dla oczu. Super, że mogłaś to wszystko zobaczyć. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia z KRK oglądaliśmy z zasobów rodziców. Byli tam 3 lata temu. Twoje też są piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.