Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

środa, 10 lipca 2019

Hotel Hydramis Palace Beach Resort - KRETA

Z ukropu przeniosłam się do zimnicy. 14 stopni C w lipcu, to raczej nie jest do zaakceptowania. Organizm doznał szoku termicznego i odpowiednio zareagował. Niemal dwa dni potrzebowałam na regenerację. Ale już jest całkiem nieźle, więc przystępuje do działania. Przede wszystkim zagladam na Wasze blogi, bo ciekawa jestem, co u Was się działo. I kilka wspomnień, szerszych informacji o obiektach i miejscach, w których byłam.

Hotel Hydramis Palace Beach Resort  ( Kavros, Georgioupolis) - godny polecenia. Napiszę nawet więcej - FANTASTYCZNY.  Położony jest  w Georgioupolis nad samym brzegiem morza.
Ta miejscowaość chyba składa się wyłącznie z tego kompleksu hotelowego i okolocznych pastwisk. Do najbliższego miasteczka ( u nas to nazywałoby się wioską) Kavros jest około 5 km. Swobodnie można dojść pieszo. W owym miasteczku jest doskonale zaopatrzony market ze wszystkim,  oraz ciąg licznych straganów z pamiątkami przeplatanych tawernami.

Hotel składa się z kilku kilkupiętrowych budynków. Na całym terenie bardzo dobry sygnał WF - dlatego mogłam umieszczać posty na blogu. Obiekt świetnie dostosowany dla niepełnosprawnych. Wszędzie podjazdy i windy.

Tereny hotelowe bajeczne.
Dookoła ogrody z przepiękną roślinnością, oświetlone uliczki, fontanna, strumyki, no, po prostu bajka.

Na terenie hotelu jest ogromny basen. Wokół darmowe leżaki i bar.
Woda krystalicznie czytsta. W ogóle na całym terenie jest bardzo czysto. Obasługa przemiła.

Hotel posiada prywatną plażę, stąd leżaki są w cenie hotelu.
Miejsce na plaży to idealne miejsce na wypoczynek. Od morza zawsze wiało. Tylko tam było idealnie. Naturalna klimatyzacja i nawilażanie. Naturalna muzyka - szum fal. Dla mnie raj.

W hotelu jest SPA, mini market i kompleks sportowy.  Pokoje są duże, wyposażone w lodówkę ( o telewizorze nie wspomnę - nie korzystałam, hi, hi, hi), klimatyzację i w duży umeblowany balkon. Na balkonie jest linka do suszenia ubrań. Pomyśleli o wszystkim. Nawet o popielniczkach dla palących.


Jedzenie wyśmienite z różnych stron Europy. Każdy znajdzie coś dla siebie i może popróbować nowości. Ja spróbowałam ślimaków. Są przepyszne. Nawet wzięłam dokładkę.

Hotel ma jedną wadę -położony na uboczu, to daleko jest wszędzie, jeśli chodzi o wycieczki. Traci się cenny czas. Cóż, coś za coś. Można na wycieczki nie wyjeżdżać i wypoczywać w hotelu.
Hotelowy ogródek z ziołami.
Na pożegnanie goście otrzymali prezenty - greckie mydełka zapachowe. To było bardzo miłe. Poza tym dbaja o gości. Musieliśmy zdać klucze o 12:00. Wyjazd na lotnisko zaplanowany był na 20:00. Nie wyrzucono nas, a wręcz przeciwnie. Mogliśmy korzystać ze wszystkiego, włącznie z jedzeniem i piciem. Udostępniono nam dwie łazienki z prysznicem.

Bardzo miłe. Gospodarze pytali, czy jesteśmy zadowoleni.
Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem organizacji. Profesjonalizm pod każdym względem. Żal było wyjeżdżąć.
Polecam ten hotel z czystym sercem.

I jeszcze kilka fotek z holetowych okolic:




Widok z mojego okna. Wieczorami mozna było posłuchać koncertu cykad przy akompaniamencie morskich fal.








10 komentarzy:

  1. Miałaś piękne wakacje. Trochę ci zazdroszczę.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, to dopiero początek wakacji. Mam nadzieję na jeszcze ciekawe przeżycia.

      Usuń
  2. Rzeczywiście wygląda tam bajecznie. Kto nie przepada za wędrowaniem miał wszystko co pozwoliło na odpoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj jak bede sie wybierac na Kretę, to chyba tam sie wbiję ;-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne miejsce na wypoczynek. Nad morzem wieje. Pod parasolem z książką można przeleżeć cały dzień. Raj na ziemi.

      Usuń
  4. Nigdy nie byłam w takim hotelu, ale wszystko wskazuje na to, że w przyszłym roku się wybiorę:-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.