Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

wtorek, 1 września 2015

Do szkoły marsz

I zaczęło się! W klasie znowu nas przybyło. Jeszcze trójeczka i mamy pełną trzydziestkę. Trzeba dostawić ławkę. Troje nowych, sympatycznych.... Mam nadzieję. Rodzice tych dzieci też wydają się być sympatyczni.
Dzieci tak się stęskniły za szkołą,że ho, ho... Nawet Staś miał już dosyć wakacji.  Zatem zaczynamy od jutra. A przede mną cała sterta biurokracji. Pocieszające jest to,że ukazała się czwarta część darmowego podręcznika i będzie można dokończyć rozkłady. Tylko kiedy???????
Teraz to trzeba przygotowywać lekcje, a nie bawić się w .....
Jeno podziękować pani ministrze!
Ale wisi mi to. Będę robić swoje i tyle. A głowę mam pełną pomysłów. Mam nadzieję,że dzieciaki będą zachwycone! I mam nadzieję,że efekty będą również fenomenalne!

19 komentarzy:

  1. Dobrego roku Ci życzę;))
    Duża klasa;/

    OdpowiedzUsuń
  2. 30 małych dzieciątek! Niedopuszczalne. Nasz P. Wójt ma inną politykę, mimo że gmina biedna, klasy mniejsze, szkoły wszystkie utrzymał. Dużo sił Ci Dorotko życzę, najważniejsze są dzieci, choć naszym władzom inne rzeczy w głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzydzieści, ale prawie - 27 - to też dużo. U nas miasto na skraju bankructwa - oszczędza. O 40% obcięło motywacyjny dla nauczycieli, a i tak dostawaliśmy mniej niż w innych miastach lub nawet gminach. Wymagania ma za to.... ho, ho! Nastroje nauczycieli nie są więc happy.

      Usuń
  3. No to piers do przodu i pokonywac niemadre problemy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, chciałabym.... tylko te niemądre są zwykle najtrudniejsze, gdyż trudno je rozsądkiem zefiniować.

      Usuń
  4. Powodzenia w nowym roku życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego Ci życzę: zachwytu dzieci i fenomenalnych efektów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chiałabym.... mam nadzieję.... Dziękuję.

      Usuń
  6. Mój jak wybył po rozpoczęciu i spotkał się z kliką to jeszcze nie wrócił:)
    http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy stęsknił się za szkołą... hi, hi, hi...

      Usuń
  7. Mimo niesprzyjających warunków dasz sobie doskonale radę. Masz pomysły i jak Ciebie znam, na pewno je wykorzystasz. Powodzenia!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta.... ,jęsli nie będą mi rzucać cierni pod nogi. Wówczas pieprznę wszystkim i... i zajmę się sobą!

      Usuń
  8. Grunt to miec zapału po pachy i pomysłów co nie miara.Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Owocnej pracy życzę, bo nic tak człowieka nie motywuje, jak efekty. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe szczecie już po wakacjach i wapniak (czyli ja) może skorzystać z komputera ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.