Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

poniedziałek, 24 czerwca 2019

Idealnie

Pogoda niemal idealna. Nie za gorąco, w sam raz. I jeszcze ten delikatny powiew od morza. Stwierdzam,że nie mogłabym mieszkać w żadnym innym miejscu, tylko nad morzem.
U nas jest przynajmniej czym oddychać latem, a zimą nie jest aż tak  bardzo zimowo.

Wakacje się rozpoczęły, więc tradycyjnie odwiedzamy nadmorskie miejscowości. Staramy się nie pchać w największy tłok, chodziaż teraz o pustawe miejsca już trudno. Ruszyliśmy w kierunku Darłówka.
Zmiany mnie zaskoczyły. Szczególnie te w pobliżu plaży. Wrażenie zrobiło na mnie boisko do piłki plażowej. Super!
Widoczna jest r ówniez walka ladu z morzem, które niemiłosiernie próbuje coś uszczkąć , zagrabić. Wprawdzie człowiek umacnia, zabeziecza, ale z żywiołem i tak nie wygra.

Coraz piękniejsze robią się nasze miejscowości turystyczne. Coraz piękniejsze, ale też coraz droższe.

6 komentarzy:

  1. Tylko pozazdrościć tej podróży. prawie co roku jeździłam nad nasze morze, w tym roku nic z tego nie będzie. Udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo zazdroszczę Ci tego mieszkania nad morzem. Mój ŚP Tato pochodził z pomorza - okolice od Malborka po Trójmiasto i w dzieciństwie spędzałam każde wakacje właśnie tam. Cudowne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak. Takie miejsce zamieszkania trzeba doceniać. Codzienny spacer po plaży to dla mnie ładowanie baterii. W ubiegłym tygodniu przedreptałam 64 kilometry 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sobie wspomnę tłok na plaży, to mi ochota na Morze przechodzi...;o)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.