Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

czwartek, 21 lutego 2019

Dzień zakupowy

Uwielbiam takie dni, kiedy nic nie muszę. Wówczas urządzam sobie dzień zakupowy. Robię się na bóstwo i jadę na zakupy. Nie muszę się spieszyć. Nic nie muszę kupować. Mogę robić to, co chcę. Wchodzę do ulubionych sklepów, oglądam, dotykam, uśmiecham się, rozmawiam z ludźmi.  Oczywiście zawsze coś tam kupię dla jeszcze lepszego nastroju.
Dzisiaj przybyły wiosenne dekoracje do domu, nno i kwiaty.
Nie przeszkadza mi słota na dworze. Kocham takie dni. Dzisiaj jeszcze trwa. I niechaj trwa. Tak rzadko pojawiają się w moim życiu.

14 komentarzy:

  1. Ja też, lubię wolno wędrować to tu , to tam, kupić kwiatek lub apaszkę, wejść gdzieś na kawę...uporządkować myśli i nie patrzeć na zegarek:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zwykle wszystko muszę robić na czas. Dlatego cieszę się z takich chwil.

      Usuń
  2. Człowiek potrzebuje czasami takiego resetu. Potem ma się więcej siły na codzienność. Życzę więcej takich dni i cudownego przedwiośnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie niech trwa:)))ja też lubię takie dni:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż żałuję, że się kończy. Ale wszystko ma swój koniec. Serdeczności.

      Usuń
  4. Kiedyś uwielbiałam zakupy, a nawet oglądanie, z wiekiem coraz mniej :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie odwrotnie. Z wiekiem coraz więcej. Hi, hi, hi...

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cudowne uczucie. Robię, bo chcę, a nie muszę...

      Usuń
  6. Kochana!
    A ja zakupów nie lubię, chodzenia bez celu.
    A teraz siedzę w domu a L-4, bo muszę, i czekam na być może, kontrolę z ZUS-u.
    Serdeczności przesyłam na cały dobry weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i świetnie potrzebne są takie dni. Kiedy robisz coś tylko dla siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.