Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

środa, 29 listopada 2017

Planowanie

Czas ucieka. Do świąt coraz bliżej. Trzeba dobrze rozłożyć sobie prace, aby ze wszystkim zdążyć spokojnie, bez wariactwa. Już działam zarówno w szkole, jak i w domu. Kalendarz adwentowy już prawie zrobiony. Kartki - zrobione, gotowe do wysłania....

Lubię święta, lubię atmosferę przedświateczną, lubię migoczące światełka, świecidełka, kolędy. Uwielbiam te spotkania rodzinne, tę atmosferę. Nadal wierzę w magię świąt. Każde święta są niepowtarzalne i jedyne. Wierzę ,że są ludzie , którzy chociaż na krótko chcą stać się lepsi.

9 komentarzy:

  1. Ja też lubię święta i okres przedświąteczny:)))Jak się dobrze zaplanuje do święta są bardzo przyjemne:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten okres przedświąteczny - święta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie napisałaś o świętach i masz rację, że one są magiczne.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię święta, a także ten tydzień do sylwestra.
    Człowiek trochę się denerwuje, ale i tak daje się radę wszystko zrobić. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nawet nie myślę o świętach, nie mam na to czasu, byle do wieczora udało się dociągnąć i potem walę się na ryj ze zmęczenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdrościć, bo ja od dwóch tygodni zaganiam siebie do pracy i jakoś mi nie wychodzi. Kartki nie zrobione, porządki nie zaplanowane. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię ten czas. Zapachy ciastek, pierniczków, ciast, choinki, mrugające lampki i świąteczne piosenki, nawet jeśli zaczynają się w listopadzie... Mimo, że czasem - jak chyba każdy - narzekam na ten wczesny start, to trzeba się zachwycić. Bo to ładne jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wierzę w tę magię. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życząc dalszej wiary w magię Świąt, oby Cię ona nigdy nie opuściła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.