Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

poniedziałek, 2 października 2017

Jezu , jak się cieszę z tych króciutkich wskrzeszeń...

Tak cieszę się i jestem dumna. Nasza dyrekcja wywiesiła listę nagrodzonych. Dostałam NAGRODĘ MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ. Normalnie jeszcze nie wierzę. Przyznam się,że w ogóle nie liczyłam na tę nagrodę. Tyle razy byłam nominowana. zawsze byli lepsi. Cóż nie miewam olimpijczyków, bo jestem nauczanka i pracuje z maluchami. Ale ktoś nareszcie zweryfikował dane, przejrzał i puścił do ministerstwa. I tak oto....
Normalnie nie wierzę!

23 komentarze:

  1. Gratulacje! Czy to przeklada sie rowniez na pelna kieszen? To tak apropos wskrzeszen, zeby nie bylo. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i serdecznie pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, miło że pamiętają jednak :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie Ci gratuluję, zasłużyłaś w pełni. Twoja praca przyniesie więcej dobra niż pojedynczy olimpijczycy, którzy przecież uczą się dla siebie. To wychowanie i nauczanie Maluchów najbardziej w przyszłości procentuje. I to mówię ja, która pracuję z młodzieżą!! Szkoda, ze ministerstwo nie pyta ludzi " z dołu"

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! No bo jak nie Ty, to kto? Ale wiem, w życiu tak bywa, że nie zawsze nagradza się tych, co zasługują.Tym bardziej więc cieszę się z Twojego szczęścia.O, będę teraz mówić:A moja znajoma dostała nagrodę Ministerstwa:):) ( tak trochę ogrzeję się w Twoim blasku:) A tak serio- jedziesz po odbiór do Warszawy?

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE. Jesteś bardzo zaangażowana w to co robisz, toteż doczekałaś się nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! To wspaniała nagroda :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. Co prawda nigdy nie dostałam żadnej nagrody, choć pracowałam ciężko, ale może to dlatego, że wyznawałam zasadę "pracuj aż ci garb wyrośnie, siedź cicho w kącie, może cię znajdą". To uznanie jest dobra motywacją do jeszcze lepszej, bardziej satysfakcjonującej pracy. Zyskają na tym Twoi podopieczni, będący przyszłością narodu.:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat moja praca, to to, co lubię i nie ogladam się na nagrody, ale.... Ale miło otrzymac tak prestiżową nagrodę.

      Usuń
  9. Gnę się w ukłonach gratulacyjnych i cieszę razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  10. I tak oto dostałaś to, na co przez wiele lat ciężko pracowałaś. Wielkie gratulacje 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Dorota i nareszcie ))))

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja napiszę po prostu:
    Należało Ci się, jak "psu micha"...;o)

    OdpowiedzUsuń
  13. co ma wisieć, nie uciecze - jak stwierdziła ostatnio jedna moja koleżanka.... GRATULACJE DD!!!... :)))))))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.