Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

sobota, 23 września 2017

Po rozum do głowy

I poszłam po rozum do głowy.
Wycofuję się z działalności społecznej, czytaj haruj za friko, a inni się śmieją.
To już nie moja bajka. Jasno i stanowczo mówię nie.
Teraz czas dla siebie. Podjęłam decyzję, z którą się nosiłam dość długo.
W związku z tym poczyniłam również pewne kroki.  Starsza odsapnęła.
 - Nareszcie mamo!
Czy dam radę? To się okaże. Lubię wyzwania. Niechaj się dzieje. Może właśnie to jest krok do otwarcia kolejnych drzwi i zupełnie nowych możliwości? Los mi sprzyja. Zatem tak właśnie miało być.

***
Najmłodszy Niuniuś już skończył miesiąc. Tęsknię za nim, ale jestem tak zasmarkana,że ... Jeno na odlległość. Ogląda fotki Niuniiusiów i zawsze trochę lżej. Starszy dzwoni często i opowiada , opowiada... Ach!

11 komentarzy:

  1. Poczekaj jeszcze trochę, jak podrosną, to dopiero dyskusja nie będzie miała końca...
    Wiesz, to smutne jak człowiekowi podcinają skrzydła, przez niedocenienie tego co robi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorzka prawda.
    Napracowałaś się dla innych, teraz czas dla Niuniusiów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to uczucie...w mojej szkole tez były woły robocze i święte krowy...wysokość motywacyjnego wskazywałaby na promowanie tych drugich:) "by ich zachęcić
    do pracy", jak tłumaczyła dyrekcja... ale tez w końcu poszłam po rozum do głowy, z korzyścią dla domu:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla siebie też trzeba coś zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. ...tylko nie rób tego dziciarom ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzieci możesz być spokojna. One mnie nie eksploatują, a dodają siły.

      Usuń
  6. Jak długo wytrzymasz? No chyba że działalność społeczną przekujesz na działalnośc biznesową. Jeśli tak planujesz to najszczersze zyczenia powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrzymam. Nie jestem jedyną osobą w tej placówce i nie muszę zawsze wykonywać czarnej roboty. Wszyscy mamy płacę z widełek. Wszyscy są po studiach, więc...
      Teraz zajmuję się własnym rozwojem i tyle. Wszak nie ma ludzi niezastąpionych.

      Usuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.