Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

środa, 26 kwietnia 2017

Sukces

Jestem umordowana dzisiejszym dniem.

Donoszę,że moi mali informatycy pokazali klasę. Zajęli II i III miejsce w mieście. Pękam z dumy. Popisali się taka wiedzą.... że ho, ho... A jak cudnie zaprezentowali swoje gry! Nie chcę być nieskromna, ale ich gry cieszyły się największą popularnością u starszych kolegów. A to coś znaczy.

Ciut gorzej poszło mojej mistrzyni ortograficznej zajęła miejsce tuż za podium. Tekst był po cholerze i bardzo długi. Prowadząca czytała przez mikrofon. Ja już głucha chyba jestem, bo tylko co drugie słowo rozumiałam. Mikrofon zniekształcał głos i ten obrzydliwy pogłos... Dzieciaczki też chyba miały problem ze zrozumieniem, bo co chwilę ktoś dopytywał i prosił o powtórzenie.
Dzieci pisały dyktando przez godzinę. Dla niektórych maluchów to była prawdziwa droga przez mękę. Miały problem z usiedzeniem na krzesełkach. Kiedy odczytano ostatnie zdanie, jeden z uczestników krzyknął na cały głos: Nareszcie skończyło się to, to...

Wywołał śmiech na sali.

Ale i tak jestem dumna z mojej uczennicy. Dla mnie jest mistrzynią.

Skierowałam drobną sugestię do organizatorów (już w kuluarach), aby teksty były trochę krótsze.
Źle to odebrano. Ups...
Nagrabiłam sobie. Ale zwisa mi to i powiewa.

Uważam, że konkurs ma być przyjemnością dla dzieci a nie gehenną.

22 komentarze:

  1. Gratulacje dla ciebie i dla dzieci...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólne zadowolenie to jest to, gratuluję. Satysfakcja dla obu stron. A dzieciaczki masz super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Dzieciaki, brawa ich Pani. A swoją drogą, kto wymyślił, żeby usadzić maluchy na 60 minut? Gimnazjaliści mają problem, żeby wytrzymać w bezruchu 60 minut😑

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, kto wymyślił. Najgorsze,że te panie, nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej, nie widzą w tym nic złego. Przecież to wcale nie było długo..., w końcu to konkurs. Ręce opadają.

      Usuń
  4. Gratuluję mnóstwa sukcesów, również dzieciom!
    Taki piszczący mikrofon to rzeczywiście udręka.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Tobie i dzieciakom:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. skorzystałam z podpowiedzi Frau Be u Ewci Ozonki - wpisałam adres i jestem - pozdrawiam serdecznie i gratuluję
    a SWOJĄ DROGĄ CIEKAWE, DLACZEGO LUDZIE OBRAŻAJĄ SIĘ Z POWODU DOBRYCH RAD ? przecież można skrócić teksty i spróbować, może akurat będzie lepiej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrażają się, bo mają kompleksy. Cieszę się,że jesteś! Buziaki

      Usuń
  7. Pięknie! I wszyscy dumni! Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje !!
    Może to nie był konkurs ortograficzny, tylko test na wytrzymałość ?? ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie to winna być zabawą, najlepszą😃
    Pozdrawiam
    zolza73.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O to chodzi, by była zabawa. A miejsce tuż za podium to naprawdę bardzo dobry wynik. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo!! Cieszę się razem z Wami i gratuluję , bo to duży sukces.
    A między nami pisząc - dobrze wiemy, jak wygląda organizacja niektórych konkursów...cóż organizują go ludzie - jak widać mało refleksyjni

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie brawa! Dla nauczyciela to miód na serce.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.