Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

piątek, 28 kwietnia 2017

Patriotycznie

Kolejny sukces i kolejny punkt skreślony z mojego kalendarza.

Dzisiaj moje dzieciaki wystawiały przedstawienie "Święta majowe". Było to trudne zadanie, szczególnie dla mnie. Zastanawiałam się jak przedstawić maluchom trudny , historyczny temat. Napisałam scenariusz - jest to jeden z najlepszych moich scenariuszy.

Dzieciaki zagrały fantastycznie, a dzięki fenomenalnej współpracy ze wszystkimi koleżankami impreza wypadła po prostu BOSKO! Kiedy wszystkie maluch śpiewały "Biel i czerwień, dwa kolory, które każdy Polak zna..." i przy tym machały własnoręcznie przygotowanymi chorągiewkami - ciarki po plecach przechodziły, A przy piosence finałowej nawet łzy wzruszenia się pojawiły. Śpiewały z taka dumą : "Jestem Polką i Polakiem, fajną dziewczynką i chłopakiem, kochamy Polskę z całych sił. Chcemy byś kochał ją i ty, i ty..."

Dekorację szkoły przygotowały również  dzieci ze wszystkich klas. Było po prostu cudnie i radośnie, i biało - czerwono.

O to właśnie chodzi - musimy nauczyć dzieci radosnego obchodzenia świąt państwowych.

Jestem dumna. W uszach jeszcze dźwięczą melodie...

Ach, łza się kręci,że to ostatnie przedstawienie tej klasy, no.... może jeszcze .... może jeszcze .... coś z siebie damy, tak na pożegnanie, tak dla rodziców.... Zobaczymy!

Teraz wolne. Jutro przyjeżdża Niuniuś.

11 komentarzy:

  1. Miłego weekendu życzę:)))i udanej wizyty Niuniusia życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Pasmo sukcesów nie ma końca i tak trzymaj!
    Oby tylko te dziciaki kiedyś zrozumiały sensownie i do końca pojęcie patriotyzmu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że chociaż na chwilę te Dzieciaczki są dumne, że są Polakami. Co będzie w przyszłości nie wiemy. Gratuluję.
    A teraz ciesz się zasłużenie z pobytu wnusia. Oby tylko pogoda dopisała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję - cudnie jest kiedy masz uczucie dobrze spełnionego obowiązku :)
    U nas też było pięknie , na koniec całe nauczanie spiewało znany refren :Kocham Cię , kocham Cię Polski " :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 30 lat temu to by mnie powaliło, ale teraz to chyba jesteśmy już Europejczykami? Przypadkowo poruszyliśmy ten sam temat, bo ja też mam problemy z t.zw. "patriotyzmem".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Tobie Dorotko i Twoim uczniom!
    Musiał to być wzruszający spektakl.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez całą sobotę zeszłego tygodnia Miłosz z kolegą robili u nas kotyliony. I choć nie lubię kokard narodowych bo za bardzo kojarzą mi się ze zbrodniami Rewolucji Francuskiej, to jednak zrobli je ładne (choć Marzenka pomagała ;) )
    Mikołaj z drużyną będą zaś rozdawali flagi drugiego maja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz same sukcesy! Gratuluję; miło o tym czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Taka będzie Rzeczpospolita, jakie jej młodzieży chowanie." Gratuluję świetnej pracy z maluchami.Im samym wspaniałej postawy. Ukłony

    OdpowiedzUsuń
  10. "nauczyć radosnego obchodzenia świąt" !! - Tego Ci życzę z całego serducha !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaproszono mnie do szkoły podstawowej- dzielimy wspólnie budynek- na taką uroczystość i też się ogromnie wzruszyłam, Maluchy sa wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.