Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

środa, 12 sierpnia 2015

Powrót z ukropu

Wróciłam. Wróciłam z upalnego Wrocławia.
Wrocław jest piękny, ale w czasie upałów trudny do życia. Nie ma czym oddychać. Wieczory również upalne. Nagrzane słońcem kamienie brukowych ulic stanowią ogrzewanie podłogowe. Mimo wszystko warto było. Odpoczęłam psychicznie, co zobaczyłam, to moje.
U nas trochę chłodniej. Lekka bryza od morza stanowi naturalną klimatyzację. Jest cudnie. Rano ciepły deszczyk podlał mój ogródek i oczyścił powietrze. Nawet deloikatnie zagrzmiało.

Ogród przepiękny. Szczególnie wieczorem.
Nic więcj mi do szczęścia nie potrzeba.
Ogórki obrodziły. Zaczęłam robić przetwory.
Kocham lato. Nawet to upalne. Niechaj trwa.

O Wrocławiu napiszę w późniejszym czasie.

19 komentarzy:

  1. Zycie nad morzem ma same plusy w taki upal. Gorzej, ze tam stale pizdzi. ;) A zima nie jest to do konca potrzebne, co nie?
    Masz jeszcze jakies niezrealizowane plany urlopowo-ukropowe na ten rok, czy to juz wszystko? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze coś nieco, ale w pasie nadmorskim.

      Usuń
  2. Moje miasto, ale jednak nie jeżdżę w taki upał (byłam w tamtym tygodniu dwa razy i nieomal dostałam udaru).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem wiesz, o czym piszę. Dopiero tam, we Wrocławiu zrozumiałam, jak bardzo kocham wichrowe wzgórze, na którym mieszkam.

      Usuń
  3. Ja niby blisko morza, ale nic nie wieje, nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas wieje i popadało trochę.

      Usuń
  4. No faktycznie, ogród jak z bajki. Daj trochę tego deszczu, może być nawet ciepły. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po deszczu już śladu nie ma, chociaż niebo nadal zachmurzone. Gwiazd nie widać.

      Usuń
  5. W takie upały morze jest najlepsze.
    Dobrze jest mieć miejsce, które się kocha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bryza znad morza i lekki deszczyk - chętnie bym zaznała...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę energii:))))u na upał i trochę już jesteśmy zmęczeni:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę. Upał potrafi wymęczyć!

      Usuń
  8. Najstarsza restauracja w Europie sprawia wrażenie miejsca, w którym można prawdziwie odsapnąć od upału. A co przedstawia zdjęcie na dole, DD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie na dole, to mój ogród. Mój bajkowy świat!

      Usuń
    2. Wygląda jak część wypoczynkowa jakiegoś fajnego miejsca we Wrocku - no no ^^ :)

      Usuń
  9. Też kocham lato, tylko tych uschniętych drzew, kwiatów i traw mi żal...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście u nas tego nie widać, wszak cały lipiec lało!

      Usuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.