Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

sobota, 25 marca 2023

UMARŁ NAGLE

 Ciągle słyszę to tu, to tam: umarł nagle, miał 20 lat, 30, 40..... 

Przemek w maju skończyłby 48 lat. Radosny, dobry, wykształcony człowiek, inżynier. Zdrowy, bez nałogów. Prowadził zdrowy styl życia. Przyjaciel rodziny.

Dzisiaj z nim rozmawiasz, a kilka dni później dowiadujesz się, że go nie ma. Umarł nagle.

Przecierasz oczy? Jak to? A plany, a marzenia? Przecież jeszcze nie miał magicznej pięćdziesiątki. 

Na pogrzebie widziałam jego żonę, cudną , dobrą kobietę. Serce mi pękało. Nie mieli dzieci. Sama szła za urną, za nią dalsza rodzina... Chciałam... ale mnie, obcą skierowano gdzie indziej.

Żegnaj Przemku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.