Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

niedziela, 5 lutego 2023

Wyskakuje zewsząd i drażni


Pracuję nad swoim wyciszeniem. Bez tego moje intencje nie są nic  warte. Dlatego pracuję, aby otworzyło się nowe, wspaniałe. 

I już jestem bliska....

Wtedy wyskakuje on: z telefonu, z telewizora, z radia. Wszędzie go pełno i wraca frustracja i muszę zaczynać od początku. 

Nienawidzę, to za łagodne słowo. Ten człowiek zniszczył we mnie to, co robiłam z zamiłowania. 

Nienawidzę być nauczycielką. 

Nienawidzę, nie chcę! NIE CHCĘ. 

NIENAWIDZĘ CZARNKA.  N I E N A W I D Z Ę!

Każdy poranek to walka ze sobą samą, żeby iść do pracy.  Zmuszam się i.... 

Moim lekarstwem są uczniowie. Wtedy wracam na właściwy tor. Nawet próbuję rozwijać skrzydła.  Znowu pracuję nad sobą, mam pomysły, mam plany i....

Wówczas wyskakuje on. Czarne, obrzydliwe dziadzisko ze swoją przepitą mordą. Wszędzie go pełno. 

Współczuję jego dzieciom. Żonie nie współczuje - ma wyjście. 

Przez Czarnka i Kurskiego przestałam chodzić do kościoła. Nie mogę być we wspólnocie z kimś takim.  I księża tacy obłudni, wyrachowani, zachłanni - zniszczyli we mnie wszystko, co ceniłam.

***

Nie obraziłam się na Boga. Z nim jestem bliżej niż kiedykolwiek.

***

Ulało się po tych willowych przekrętach. Nie wytrzymuję i już.

7 komentarzy:

  1. Długo to trwało, ale witaj! Wśród swoich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo mogę napisać, Teatralna.

      Usuń
  2. Bo czasem trzeba wykrzyczeć :) Z drugiej strony zrobili ci też przysługę, bo zdjęli ci zasłonę z iluzji. Czyli są plusy dodatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drugiej strony: skoro jeden, głupi człowiek, którego nawet w życiu nie spotkałaś, zniszczył w tobie zamiłowanie jakieś, to na ile ono prawdziwe było/jest? To tylko pytanie, bo mocno to napisałaś.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. bo człowiek, który nie ma pasji, nigdy nie zrozumie tego ,ktory pasje ma. po drugie czarnek to wierzchołek góry lodowej, po trzecie jakiej iluzji??

      Usuń
  3. Trzymaj się....jeszcze będzie przepieknie,jeszcze będzie normalnie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.