Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

niedziela, 1 stycznia 2023

Nowy Rok 2023


 Kiedy o północy trzaskały z każdej strony fajerwerki, zastanawiałam się, skąd wziął się taki debilny zwyczaj . Huk ma oznaczać radość? Jaką radość? Z czego radość? Z niespodzianek, jakie przygotowali nam rządzący?  Mimo apeli nie strzelaj - strzelali i zostawili po sobie syf wszędzie.


Pierwszy stycznia 2023 r. - znów jestem o rok starsza i wcale się z tego nie cieszę. Zgodnie z tradycją mojej rodziny spacer brzegiem morza został zaliczony.  Temperatura raczej wiosenna. Nie pamiętam , aby 1.01 było 16°C.  A dzisiaj termometry wskazywały taką własnie temperaturę. 

1 komentarz:

  1. U mnie podobnie spacer brzegiem morza, niekoniecznie tradycja, ale pogoda była tym razem w porządku. Fajerwerków nigdy nie odpalałam, początkowo, bo nie przyszło mi to do głowy, później dlatego, że wiem jak z tego powodu cierpią zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.