Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

czwartek, 17 lutego 2011

Zatrzymać czas


Chciałabym zatrzymać czas. Niech chociaż trochę zwolni. Ostatnio mam tyle pracy, że brakuje mi doby. Znowu wszystko się nałożyło na siebie.
Nie pracuję na pół gwizdka. Jak przystępuję do realizacji jakiegoś projektu, to oddaję mu całą siebie. Inaczej nie potrafię. Jak już coś robić, to dobrze. W tej chwili ciągnę pięć srok za ogon. I muszę wytrzymać. Wytrzymam.
Niestety, nie mam obecnie tyle czasu ,aby do Was regularnie zaglądać. Ale obiecuję, nadrobię zaległości w chwilach relaksu. A teraz trzymajcie za mnie kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.