Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Pewien dzień sierpnia

Od rana pada. Właściwie już cała noc lało. Wieczór był piękny. Siedziałam na tarasie i obserwowałam zbierające się chmury deszczowo - burzowe. Przybierały rozmaite kształty. Zaczęłam je fotografować. Kształty zmieniały się bardzo szybko. Niebo raz po raz rozrywał błysk. Grzmotów nie było słychać. W minionych nawałnicach na Kaszubach z moich bliskich nikt nie ucierpiał, na szczęście.

Rano dzwonił Mój Niuniuś. Jak miło od rana takiego szczebiotu posłuchać. Taki gałuła mały.
Kasia wyjechała na swoje wczasy... z warsztatów terapii zajęciowej. Młodsza pojechała do starszej w razie godziny "W" musi się zająć Niuniusiem. Cieszę się chwilami samotności w domu. Tak rzadko bywam sama, że... Wiem,że to głupie, ale trochę samotności i to,że nic nie muszę sprawia mi cholerną radość. Zatem napawam się tą radością.


6 komentarzy:

  1. Dobrze jest czasami pobyć samemu :-)
    Nie lubię burz i już :-)
    Nawet tych najpiękniejszych...

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy potrzebuje chwilę samotności:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz pelne prawo do odpoczynku, do pobycia samej ze soba, do zresetowania i naladowania sie nowa energia. Wszak juz niedlugo czekaja Cie nowe wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem! Gdy jestem sama, NIC nie muszę...nicmogę zjeśc sobie ciastko na obiad,albo czytac całą noc, a w dzień spac...taka namiastka całkowitej swobody:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka nie wymuszona samotność jest nawet wskazana dla zdrowotności psychicznej. Oby tylko nie stała się samotnością życiową. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwowaliśmy z nad jeziora bardzo odległe błyski na niebie, dopiero po kilku dniach na FB zauważyłem posty znajomych harcerzy skrzykujących się do pomocy i dowiedziałem się o zniszczeniach i śmierci druhenek...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.