Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

sobota, 22 kwietnia 2017

Nie miała baba kłopotu, to...

Czasami mam wrażenie,że powinnam się sklonować, aby być jednocześnie w kilku miejscach.

Moi uczniowie dostali się do finałów konkursów: ortograficznego i informatycznego. Oba konkursy są w tym samym czasie w dwóch różnych miejscach i w różnych rejonach miasta.

Jestem  bardzo dumna z moich uczniów.

Mam zasiadać w jury konkursu ortograficznego, ale nie mogę zostawić moich drużyn podczas finałowej prezentacji gier komputerowych, które sami stworzyli na zajęciach.
Zgłosiłam do konkursu dwie drużyny i obie są w finale. Mają szansę powalczyć o trofeum, bowiem w ścisłym finale są tylko 4 drużyny, w tym dwie moje. Gry moich chłopców są fantastyczne.

Jeśli pojadę z chłopakami, mojej mistrzyni ortograficznej będzie smutno.

Kurczę, co robić?

Nie miała baba kłopotu, to dzieciaki na konkursy wysłała i ....
Ach!

18 komentarzy:

  1. Tak czy siak sukces, którego gratuluję.
    Wybór należy do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuje i proszę trzymać kciuki!

      Usuń
  2. Miara sukcesow nauczyciela i powodem do dumy jest stopien zainteresowania dzieci nauka, a ten stopien przeklada sie na zwyciestwa w konkursach i olimpiadach. Moge Ci tylko najserdeczniej pogratulowac, ale nie pomoge w dylematach. Albo wiec zorganizujesz sobie zastepstwo, ale przyjdzie Ci sie rozdwoic. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się rozdwoić, czyli trochę tu, trochę tam... Buziaki!

      Usuń
  3. Boshhhh, jaką cudna plaga urodzaju 😊 Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic prostrzego! Wystarczy zamienić się w elektron (foton) i już można być w wielu miejscach jednocześnie, pod warunkiem wszakże że nikt nie dokona obserwacji ;)
    GRA TU LU JĘ!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się tego nauczyć. Przydatne, ja nic! hi, hi, hi

      Usuń
  5. Gratuluję. Pozostaje cieszyć się bez względu, w którym miejscu Będziesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obmyśliłam plan. Trzeba trzymać kciuki - może się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, miałam napisać, że wierzę, że coś wymyślisz :)
      Powodzenia! I szczere gratulacje!

      Usuń
    2. Mam nadzieję,że się uda, jeśli rodzice pomogą.

      Usuń
  7. Tyle sukcesów! Gratulacje!
    Może wszystko pomyślnie się ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tekstu zrozumiałam, że uczysz polskiego, czy informatyki też? Jeśli tak, to faktycznie masz mały problem. Ponieważ w konkursie ortograficznym występujesz jako jurorka, to obecność jest chyba wymuszona okolicznościami, i to z wspierania informatyków chyba przyjdzie Ci zrezygnować. Z tymi dwoma drużynami poślij nauczyciela, którego wszyscy z obu grup lubią prawie tak samo jak Ciebie. Na pewno godnie Cię zastąpi,bo będzie mu miło, że jest szczególnie lubiany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uczę polskiego, matematyki, informatyki, przyrody, plastyki.... jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej, zatem nie mam kogo posłać. Ale jakoś udało się znaleźć rozwiązanie, że będę trochę tu i tam. Pomogli rodzice!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.