Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

wtorek, 12 maja 2015

Mój ogród

Prace nad ogrodem wciąż trwają. To zaczyna być już męczące. Panowie coś .tam porobią i znikają. Domyślam się, że jednoczesnie działają na kilku frontach. Pocieszające jest to, że większa część ogrodu już jest prawie skończona. Dzisiaj zasiali trawę.
***
Z pracy wracam tak zmęczona, że nie mam siły już na nic. Marzę o nicnierobieniu.

22 komentarze:

  1. Ale za to jak ogród będzie wyglądał po przemianie, tu chyba przygotowują trawnik, musi być równa powierzchnia dokładnie ubita czy jakoś tak. A potem położą od razu gotowe dywany trawki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie piękny! Teraz to widzę.

      Usuń
  2. Pod moim blokiem trawę już koszą ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jaki będzie po przemianie.
    Czasami warto coś zmienić, ja pomagam córce w pielęgnowaniu jej dużego ogrodu i mam wielka frajdę. Jedynie czego nie robię to nie kosze trawy, bo mają za duża jak dla mnie kosiarkę spalinową.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę. Do wakacji zostało 45 dni, a potem jak siądziesz z filiżanką kawy w swoim ogrodzie, z poczuciem dobrze spełnionego obowiązku... To będzie ta chwila, dla której warto żyć....

    OdpowiedzUsuń
  5. Bedzie co kosic ;)
    Zapowiada sie bardzo ladnie - projektowanie ogrodow to moj wyuczony zawod, pielegnacja swojego ogrodu to moja pasja :)
    Pozdrawiam i zycze nicnierobienia z filizanka kawy w pieknym ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było, co kosić. Teraz będzie mniej!

      Usuń
  6. Koszenie masz już zapewnione. Chyba, że jeszcze coś dołożą i wolna przestrzeń, już nie będzie taka "wolna" i pusta.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie moja działka! Moje zadanie - to podziwianie!

      Usuń
  7. Ale za to będzie pięknie :)
    Moje starsze dzieci, żeby ogarnąć koszenie trawy( duuuuża powierzchnia) musieli kupić sobie kosiarkę- traktorek i Pędraczek ma frajdę, zawsze kosi z tatą trawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...o, będziesz miała swój prywatny raj, świetnie :)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno warto poczekać na swój piekny ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale przestrzeń... :) Będzie miał Niuniuś gdzie się wybrykać za każdym pobytem u Babci.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.