Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Jaki poniedziałek, taki...

Ups... minął. Miną paskudny poniedziałek. Nic tak nie wytrąca mnie z równowagi jak chaos. Co prawda przeżyłam, ale dyskomfort był. A wszystkie sprawy zbiegły się w ten poniedziałek. Pzyjechał fotograf - zdjęcia dzieciakom ze szkoły robił. I nie, nie nie grupowe- to byłoby szybko i sprawnie, ale różnorodne. Straciłam mnóstwo czasu. Trzeba było dograc transport naszej scenografii do teatru. Za scenografię już nie zdązyliśmy się zabrać. Weszła pielegniarka i .... szczotkowanie zębów rozwaliło kolejną lekcję. A na koniec przyjechała babka z wydawnictwa z ofertą ćwiczeń na następny rok. Ludzie kochani! Nie chcę żadnych ćwiczeń, ani tych beznadziejnych podręczników . One mi tylko przeszkadzają w pracy! Ale sama w szkole nie jestem, więc będę musiała dostosować się do większości.
Nie mam czasu na pierdoły, a tych ostanio jest nadto!
Tydzień zapowiada się odlotowo. Przeżyć! Przeżyć, przeżyć i odhaczyć.
Poniedziałek już za mną!

1 komentarz:

  1. Nic tylko się zgodzić!
    Sam znalazłem w podręcznikach gimnazjalnych szereg błędów, może drugorzędnych,ale zawsze!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.