Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

wtorek, 4 stycznia 2011

Z nowym rokiem


Minął sylwester. Mamy nowy rok. Co się zmieniło? W zasadzie nic. Dzieciaki do szkoły wróciły szczęśliwe i stęsknione. Niektórzy chłopcy mówili :
- Nareszcie to wolne się skończyło!
A mnie do pracy wcale się iść nie chciało. Jednakże spotkanie z roześmianymi gębulami i szczęśliwymi oczkami moich uczniów łatwiej było przebrnąć pierwszy dzień. A dzisiaj? Dzisiaj stwierdziłam, że mam najwspanialszą klasę na świecie. I… i, że to ogromne szczęście pracować w szkole. Ha, dzień minął szybko i radośnie. Nawet papierkowa robota mnie nie przeraża, wszak za tydzień kończy się pierwszy semestr.
Znowu schudłam 1 kilogram. Wróciłam na aerobik. Może te ćwiczenia dodają mi tyle energii i werwy. W każdym razie polecam szczerze. Nic tak nie oczyszcza z toksyn jak ćwiczenia fizyczne. Razem z potem w powietrze wyparowuje zła energia, a pozostaje dobre samopoczucie i harmonia.

Tego życzę Wam wszystkim w Nowym 2011 Roku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.