Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

poniedziałek, 27 grudnia 2010

Nowe progi


Stało się. Decyzja została podjęta. Zmieniłam adres i zaczynam od początku. Trochę mi szkoda, bo "okienko" cieszyło się niemałą popularnością. Odwiedziło mnie 1 637 699 internautów. Ale wszystko kiedyś trzeba zakończyć i sięgnąć po nowe. Tak też właśnie dzisiaj  uczyniłam. Liczę na to, że i do "furtki "goście zaglądać będą.

Nowe miejsce, może bardziej zaciszne. A zatem zamykam stare okienko, ale otwieram nową furtkę.
Witam wszystkich w moich skromnych progach.

I po świętach. Przeżyłam całkiem przyjemnie. W tym roku bylismy na Wigilii u teściów. A na śiąteczy obiad zaprosiłam tylko teściów. Oj zdziwienie byłó, oj było... "Bycie jeleniem" się skończyło. Dziadkowie wypoczeli. Pierwszy raz mogli swobodnie posiedzieć przy stole, a nie ganiać za wnukami, kiedy ich rodzice się gościli. Drugi dzień swiąt spędziliśmy z kuzynostwem. Towarzystwo fantastyczne. Wypoczęłam i wybawiłam się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.