Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

czwartek, 22 sierpnia 2019

Energia

Zmieniłam wystrój bloga, bo energia we mnie eksploduje. Szkoda,że marnuje się na idiotyczne emocje. Jeszcze trochę, a wyrzucę telewizor na śmietnik.
Lepiej nie wiedzieć i nie wkurzać się. Ot, zdrowsza będę!.

Dla ciemnego ludu, gdyby nie wiedział, to ( niestety, ciemny lud tutaj nie zagląda, ciemny lud karmi się jedynie prawdziwymi informacjami):

1. W szkole na byle pierdołę rodzic wyraża pisemną zgodę. Nawet darmowego jabłka nie mogę dać dziecku bez pisemnej zgody rodzica. Więc pieprzenie,że  dzięki, co niektórym, rodzic będzie mógł decydować o czym uczy się dziecko poza podstawą programową (tęcza jest słowem zakazanym) - JEST WCISKANIEM KITU DLA CIEMNEGO LUDU. W szkole rodzic nie ma wpływu na treści podstawy programowej i tylko tyle.

2.Wybory się zbliżają i PIS wygra ponownie. Powinien wygrać, aby "zebrać żniwo. które posiał".

Skoro tak prowadzi w sondażach, TO NIECH MI KTOŚ WYJAŚNI -

  • DLACZEGO WYLEWA SIĘ POMYJE NA WSZYSTKICH KONTRKANDYDATÓW DOOKOŁA?
Rozumiem, że to tak po chrześcijańsku.
Po chrześcijańsku  eminencje w purpurach wzywają do nienawiści i dyskrymninacji tworząc przy tym swoją interpretację Pisma Świętego. Nie widzą własnych grzechów, a rzucają kamieniami.

Przerażajace dla mnie osoby wierzącej i praktykującej. Mój BÓG jest dobry, miłosierny. Mój BÓG nakazuje szanować drugiego człowieka, okazywać mu litość, wspomagać. MÓJ BÓG nikogo nie odrzuca. Wszak to on stworzył świat, tchnął życie na Ziemi. Człowiek nie ma wpływu, na to jakim się urodzi. Nie ma wpływu na kolor skóry, kolor oczu, na rodzinę , w której się wychowuje i na orientację seksualną. NIE MA WPŁYWU. To znaczy, że Bóg miał cel, skoro tacy ludzie się rodzili i rodzą do dziś? I na pewno CELEM BOŻYM nie była agresja wobec tych ludzi.
Każdy ma prawo do szczęścia. KAŻDY!
Jeśli jesteś szczęśliwy? Pozwól innym na  szczęście. Tobie go nie ubędzie! Jeśli jesteś nieszczęśliwy, nie musisz zatruwać życia innym. Pozwól, abi inni byli szczęśliwi.

3. TVP - już przesadziła na maksa. Jestem tolerancyjna. Uważam,że trzeba wysłuchac różnych pogladów na te same sprawy, bowiem  wówczas ma się  pełniejszy obraz rzeczywistości. Ale tych wiadomości nie da się słuchać. Na litość boską, to istna propaganda według jednego, jedynego wcześniej ustalonego scenariusza. Nawet się z tym nie kryją. Nie jest ważne,że kłamstwo, że manipulacja informacją ( wszak punkt widzenia zależy od punktu siedzenia) - CIEMNY LUD KUPI, TO CO IM WCISKAĆ BĘDĄ. Jest popyt, będzie podaż.

Idę do sklepu - wszystko podrożało.  Cóż, tak bywa. 
W TVP - krzyczą,że to nieprawda. Nic nie podrożało, a na dowód tego, wypowiedź jakieś kobietki w porządnie zaawansowanym wieku, że nic nie podrożało, a jej żyje się lepiej, bo rząd o nią dba... Dba o wnuki, bo córka dostaje.... albo córka mówiła....

Nie pytaja o zdanie inteligencji. Na ulicy wyszukują wyłączniebardzo prostych ludzi....
A potem, z okienka wyskakuje Kurski.... TRAGEDIA Facet nie może dać zapomnieć o sobie.

I tak mogłabym przytaczać przykłady, ale szkoda mojej energii. Lepiej włożyć ją w przygotowanie obiadu.



24 komentarze:

  1. Pozdrawiam Cię serdecznie:))telewizji nie oglądam od lat;))jestem wierząca ale jak na to wszystko patrzę to moja wiara słabnie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehhh... co tu duzo mowic... szkoda jezyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, szkoda. Tylko ja nie daję na coś takiego przyzwolenia.

      Usuń
  3. A ja sie zastanawiam, jak w obliczu tego wszystkiego, co wokół, wychowywać, wpajać i wymagać?
    Ja nie wiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem. Słowa, słowa i słowa. Bez zastanowienia... Obdarte z wartości. Też nie wiem.

      Usuń
  4. Szkoda na to energii !! Szczególnie tej wakacyjnej...;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądam, nie słucham, nie ufam. Czy jest lepiej? Nie! Ale ja jestem zdrowsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam same drugie zmiany więc nie oglądam tv
    da się, wcale nei muszę wiedzieć o patologiach, przekrętach i oszustwach

    OdpowiedzUsuń
  7. mądre zdanie - żeby pisiory wygrali wybory aby zebrać żniwo!! tylko kto to posprząta, wszyscy się cofniemy, wywalą nas z Unii...nawet nie będzie się do kogo odwołać... a co z naszym strajkiem?? pewnie go nie będzie, ludzie dostali po łapach, po kieszeniach i po głowach i po sercach...ech. Dorota gotuj obiad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, czy się cofniemy, zależy od nas. Ogromną rolę mają teraz nauczyciele.

      Usuń
    2. a kto te odpowiedzialność udźwignie??
      ja już nie mogę ...kosztuje mnie zdrowie i moje życie.

      Usuń
    3. Musimy. Dzięki, między innymi,mądrym nauczycielom przetrwaliśmy o wiele trudniejsze czasy.

      Usuń
    4. "Pisiory" i już wiem z jaką chamówą mam do czynienia.

      Usuń
  8. To nie PIS będzie zbierał tylko my wszyscy, niestety. Wiesz, że nie dawałam im nawet ułamka zaufania, ale w życiu nie spodziewałam się, że narobią tyle bagna.
    A Kurskiego telewizji nie oglądam i dzięki temu nie czuję się zniewolona 😉Wkurza mnie tylko, że muszę na nią płacić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też prawda, ale im przypisze się odpowiedzialność.

      Usuń
    2. A tak konkretnie jakie to bagno?

      Usuń
  9. Niestety te wszystkie 500plusy i inne dają minusy to proste jak drut ,że wszystko zdrożeje , zawsze tak było w naszym landzie .
    Wiara u mnie jest tylko w sercu i umyśle , nie jestem osobą praktykującą, czasami w kościele się pojawiam i dzięki bogu ksiądz nie gada o polityce , jak jego poprzednik, jedynie co to prosi-'' módlmy się za ludzi rządzących , aby mądrze rządzili'' :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prwada. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. W Szwecji i Norwegii jest ogromna drożyzna i ogromny... socjal. Czemu wszyscy emigrują tam a nie oni do nas?

      Usuń
  10. Ja WCALE nie oglądam TV i źyję. Na pewno TVP nie jest bardziej propagandówą niż TVN (bo się nie da).
    Czemu PiS atakuje mimo źe wygra? Ano temu (dziwię się źe tego nie dostrzegasz) że 40% nie daje samodzielnej władzy. Opozycja zaś nie musi się jednoczyć, ale będzie miała siłę by bruździć.
    Wstawka "rozumiem źe to tak po chrześcijańsku" jest ohydne głupia.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.