Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

piątek, 16 sierpnia 2019

Do góry nogami

Podróże to przygody i wyzwania. Podróżując po północnej Dalmacji odwidziliśmy wiele cudnych miejsc,  w tym miasteczek i wysp.
Na długo w pamięci pozostaną krajobrazy Parku Narodowego Kornati - jedyne takie miesjce w Europie.
Prawdziwy raj dla żeglarzy.
My nie żeglowaliśmy, ale wypłynęliśmy na całodzienny rejs statkiem z kilkugodzinną przerwą na plażowanie w lagunie , na jednej z bezludnych wysp.
Tym razem byłam przygotowana. Miałam parasol. Kiedy podrózuje się z niepełnosprawna córka trzeba myśleć przewidująco.  Wyspę mozna byo obejść. Rejs kosztował 300 kun od osoby.

Zauroczyła mnie wyspa Pag. Aby umożliwić komunikacje wybudowano most, który łączy wyspę ze stałym lądem.
Krajobrazy cudne.
Miasteczko Pag niezwykle klimatyczne.
Koniecznie trzeba tam zajrzeć. Nie pożałujecie!

Był również czas na wyzwania. Prawdziwe wyzwania. Bo jak nie teraz, to kiedy. Ostatni dzwonek na spróbowanie czegoś, przed czym uciekałaś, przed czy się zapierałaś i głośno mówiłaś: Nawet gdyby mi dopłacali , to....

Młodsza wypatrzyła miasto Biograd ( 60 km od naszej bazy wypadowej. Biograd był niegdyś sławnym jugosłowiańskim kurotrem. Miasto wypełnione turystami, Przepieknie przygotowane. Robi wrażenie.
Tuż za miastem wybudowano park rozrywki FUNPARK. I to jemu włąsnie poświęce trochę miejsca, bowiem tam się udaliśmy.

Miejsce nowe, przepiękne. Wejście 190 KN.
Atrakcji sporo. Kilka wręcz ektremalnych.
Postanowiłam wsiąść na szybką kolejkę. Tak  mi się spodobało,że wsiadłam jeszcze raz.

Największą furorę, w mojej ocenie, zrobiło wahadło. Wow! Znowu poczułam się małą dziewczynką. Taka podróz w czasie. Cztery razy jechałam. Tak mi się podobało.

Już się nie boję takich wyzwań. Swobodnie będę z nich korzystać.
Troche dowiedziałam się o sobie podczas tej podróży.

20 komentarzy:

  1. Ser!!! Próbowałaś na Pagu ser??? Jak nie, to wycieczka do poprawki😉

    OdpowiedzUsuń
  2. No to Hyperion w Zatorze czeka !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ miałaś cudne wakacje! Dzięki, że chociaż poprzez zdjęcia mogłem Ci towarzyszyć :) Uwielbiam takie wyjazdy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce i piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mocne wrażenia, wspaniałe miejsca. Nie dotarliśmy, ale zainspirowałaś nas ciekawą podróżą.
    Co do kolejki - ja bym wsiadła - mąż może nie koniecznie :D
    Serdecznie. Edi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam kiedyś na Kornati. Niesamowite widoki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Natura jest największą artystką.

      Usuń
  7. Kochana
    Miejsce niezwykłe, zdjęcia cudne😀
    Na kolejkę, ani inne ekstremalne "cuda" się nie piszę, o nie!
    Serdeczności zostawiam 🦋☀️☕🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mówiłam. Ale spróbowałam i nie żałuję. Żałuję, że do tej pory nie próbowałam. Sporo straciłam.

      Usuń
  8. Podobały mi się krajobrazy, ciekawe Miałyście widoki. Park rozrywki już mniej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną wycieczkę zaliczyliście:))bardzo fajna relacja:))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję odwagi:) na to wesołe miasteczko nie poszłabym, nawet jakby mi.kto.doplacal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mawiałam. Ale spróbowałam. Bo jak nie teraz, to kiedy. Nie żałuję. Nie taki diabeł straszny, jak go malują. Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Grunt to dobra zabawa. Ja bym tam szalał na kajaku.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.