Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

piątek, 7 czerwca 2019

Coś się kończy

Coś się kończy, a coś zaczyna. Na pewno kończy się moja przygoda z kolejnymi studiami podyplomowymi. Była to bardzo przyjemna przygoda. Fantastyczna grupa, świetnie wykładowcy, dużo humoru i wiedzy. Trochę mi żal, że to już koniec. 
Co mi dały te studia?
Na pewno uświadomiły mi, że jestem coś warta. Że potrafię skupiać ludzi wokół siebie i na nich oddziaływać. Nauczyły mnie lawirować w kruczkach prawnych. Uświadomiły, ile niebezpieczeństw mnie może czekać, jeśli zdecyduję się iść dalej w tym kierunku. Pokazały, ile mogę zrobić. 
Jestem z siebie dumna. Napisałam niestandardową pracę dyplomową. Nie opierałam się na żadnych książkach, czy artykułach. W pracy zawarłam wyłącznie własne przemyślenia, spostrzeżenia i rozwiązania. Nie wiedziałam, czy zostanie zaakceptowana. Cóż, postanowiłam złamać stereotypy Mój promotor ocenił pracę jako fantastyczną. Dziękuję. Jutro obrona. Trzymajcie kciuki.

15 komentarzy:

  1. Oj będzie wspaniale, już nie raz pokazałaś ile warty jest Twój wysiłek. Kciuki będę trzymała, ale już gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam, ale o wynik jestem dziwnie spokojna:) a potem? nowe wyzwanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Dorotka:) Gratulacje... Podziwiam ...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam, chociaż wiem, że jutro przyczłapię gratulować 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie napisałaś, co to za studia i jaki temat pracy, ale kciuki oczywiście trzymam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam aż zbielały !! ;o)
    Ale od razu Ci pogratuluję sukcesu, bo inaczej być nie może !! ;o)
    Trutututu !! Na cześć Dudusi !! :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje )) ja nie trzymałam, wiem, że nie trzeba było ))))))
    co tam knujesz nowego? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje ❤❤❤ Odpocznij. Nic chwilowo nie bierz na klatę 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i rzecz jasna trzymamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Się spóźniłam z kciukami, ale doczytałam, że zdałaś, więc serdeczne gratulacje!!!
    A za chwilę wakacje i odpoczynku czas! Niech będzie piękny, radosny i słoneczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. brawo DD, to teraz zasłużony odpoczynek, chociaż, na ile Ciebie znam, zbyt długo na laurach nie będziesz siedziała.... :D
    PS. co to za komentarz wyżej???? chociaż to voodoo atrakcyjne :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo się cieszę z Twojego sukcesu i gratuluję z serca :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.