Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

wtorek, 1 stycznia 2019

Noworoczne postanowienia

Nowy Rok przywitał nas deszczem i wichurą. Aura za oknem nie wygląda przyjaźnie i zachęcająco do spacerów. Hm... A ja tutaj z postanowieniami..

Tak. W tym roku mam postanowienia i zamierzam ich dotrzymać.

1. Więcej ruchu. A zatem wprowadzam zasadę kwadransową. Przynajmniej kwadrans na rowerku stacjonarnym codziennie. Zaczynamy od dzisiaj!

2. Odzwyczajać się od jedzenia. To znaczy jeść tylko wtedy, kiedy poczuję głód i w porcjach stosownych. Trudne, ale postaram się wprowadzić taki nawyk do swojego życia.

3. Ograniczyć palenie do 5 papierosów dziennie.




13 komentarzy:

  1. Pozdrawiam w nowym roku i zrealizowania postanowień życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro tak planujesz, to życzę Ci realizacji w 100%, na szczęście papierosy nie są moim problemem:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co roku postanawiam sobie solennie niczego nie postanawiać i postanowienia tego sumiennie dotrzymuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze. W tym roku poztanowiłam postanowić i też się tego trzymam!

      Usuń
  4. Trzeci punkt do mnie nie przemawia, to znaczy nie wierzę w ograniczenia: albo się pali, albo nie. Może jednak spróbujesz porzucić ten zgubny nałóg? Tego Ci życzę.I w ogóle dobrego, pełnego sukcesów i satysfakcji 2019. Zdrowia, miłości i życzliwości wokół.
    Ściskam Noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, od czegoś trzeba zacząć ćwiczenie woli.

      Usuń
  5. Trzymaj i czasami sprawdź , jak mi idzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w nowym roku 2019.
    Z postanowieniami noworocznymi nie jest u mnie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w tym 2019 roku, bez względu na postanowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaardzo poważne postanowienia i życzę Ci abyś w nich wytrwała :) Skoro ruszasz galopem po zdrowie to zapraszam Cię na mojego bloga https://zdrowiewmodnymstylu.blogspot.com/ , może znajdziesz tam jakieś pożyteczne informacje. Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. DD, dziękuję Ci. Stary rok obszedł się bardzo niełaskawie nie tylko z moją Czytelniczką, ale i przyjaciółmi oraz krewnymi w Polsce. Dlatego od siebie życzę Ci przede wszystkim jak najlepszego zdrowia. Niechaj nie opuszcza Cię silna wola, alleluja i do przodu!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.