Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

niedziela, 13 stycznia 2019

Kobieto nie irytuj mnie! Gdzie są moje pieniądze?

źródło - Internet
Jak mam się nie irytować, kiedy widzę i słyszę , jak nasza ministra prosto w oczy kłamie, wciskając dziennikarce,że  zarabiam 5 800 zł brutto. Paski z wyplat kłamią, bo tam nie ma takiej kwoty. Ministra wie lepiej, bo ma takie narzędzia,że ,ho, ho.....

Poza tym ONA TWIERDZI, ŻE NIE JEST MOIM PRACODAWCĄ, więc to, że mało zarabiam, wina samorządu.
Ale to ona widełki i stawki ustaliła.... Już nic z tego nie rozumiem.
***
To w takim razie, ile ona zarabia? Pamiętam,że kiedyś Bieńkowska narzekała ,że 6 000zł dla ministra to śmieszne pieniądze (tylko nie wiem czy netto, czy brutto).

Jestem bardzo ciekawa.
A z drugiej strony, skoro tyle zarabiam ( a chciałabym bardzo), to znaczy, że ktoś mnie okrada i nie tylko mnie, ale całą rzeszę nauczycieli.
Tylko kto?
Trzeba koniecznie do ministra sprawiedliwości sprawę zgłosić. Niechaj prokuratura zajmie się tym ogromnym przekrętem, tym złodziejstwem na tak wielką skalę. Toż to AFERA FINANSOWA, JAK SIĘ PATRZY!

ŻĄDAM WYJAŚNIENIA SPRAWY I ODPOWIEDZI NA PYTANIE - GDZIE SIĘ PODZIAŁY MOJE PIENIĄDZE?

Niech powstanie komisja śledcza, niechaj sprawę wyjaśnią i zrabowane pieniadze oddadzą. Z ODSETKAMI KONIECZNIE. Natychmiast!

11 komentarzy:

  1. Na to bym nie liczyła, nawet o tych 160 zl podwyżki jeszcze w kadrach i płacach nikt nie słyszał, na razie wirtualne są, a reszta?
    Umiesz liczyć, licz na siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dosyć wirtualnych pieniędzy. Życie jest realne.

      Usuń
  2. "Nasza" Pani Ministra to generalnie sprawia wrażenie osoby oderwanej od rzeczywistości :( Niestety, z przykrością to piszę, bo generalnie staram się darzyć szacunkiem drugiego człowieka, ale naprawdę w tym przypadku bardzo trudno :( Mam już maksymalną wysługę lat pracy, stopień nauczyciela dyplomowanego, dodatkowe studia, aby móc pracować więcej niż etat - a nadal moje zarobki nie zbliżają się do sum perorowanych przez Panią Ministrę na lewo i prawo. A przecież ze swojej strony zrobiłam wszystko co mogę, aby mieć maksymalnie duże zarobki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zatem czas na śledztwo. To wygląda na ogromną aferę finansową. Ktoś kradnie nasze pieniądze. I niech to wyjaśnią. Hi, hi, hi

      Usuń
  3. Na moje oko trzeba po prostu wykarczować obecny system edukacji do zera i stworzyć coś nowego, na innych zasadach.
    Priblemem są nie tylko zarobki nauczycieli (choć dla samorządów, stanowia spory wydatek zwazywszy na obciążenie kosztów pracy podatkami, skladkami itp.) ale przede wszystkim brak sensownego systemu nagradzania naprawdę dobrych jednostek! Obecnie jest jak w kadrze oficerskiej za LWP awans "sie należy" z rachi wyslugi a nie ... zasług!

    OdpowiedzUsuń
  4. Statystycznie to my wszyscy mamy zadatki na "rokefelerów"...;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. niepełnosprawni podobno też tyle dostają. to ja chyba ślepa jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Lekarze potrafią sie szanować, wielu innych również a nauczyciele...niestety nie. Nie słyszę ,że od nauczyciela się wszystko zaczyna i bez niego nic nie będzie...Może jak nauczyciele zaczną się szanować i wymagać szacunku dla siebie , coś się zmieni a tymczasem jest wielu którzy mają większą siłę przebicia....NAUCZYCIELE NA KASY ...DO SZCZOTEK...albo nie narzekać.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.