Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

czwartek, 12 lipca 2018

Masca

Masca leży w masywie Teno. Ukryta wśród skał  i przepięknej roślinności, wg. legendy stanowiła rewelacyjną kryjówkę dla piratów. 

Droga do niej jest niezwykle atrakcyjna, kręta, niebezpieczna, na pewno dostarczy wrażeń nie tylko w postaci bajecznych krajobrazów. 

W miejscowości tej rozpoczyna się wąwóz o tej samej nazwie. Niestety trekking przez Wąwóz Masca nie odbył się - wąwóz zamknięto. Bardzo żałuję, bo solidnie przygotowałam się do tej wyprawy. Na zakończenie trekkingu miał być rejs statkiem wzdłuż wybrzeża klifowego - też się nie odbył. Cóż. Biuro nic w zamian nie zaoferowało. Czuję się trochę zawiedziona i oszukana.

Dane mi było być w miejscowości Masca i to, co zobaczyłam - zachwyciło do utraty tchu. 


W rejonie zachowały się przykłady tradycyjnej architektury ( na piewrszy rzut oka nic szczególnego), które w powiązaniu z roślinnością, drzewkami pomarańczowymi, migdałowacami i palmami czynią z tego miejsca zakatek wyjątkowo urokliwy.








7 komentarzy:

  1. Jeżeli czegoś nie można przejść z buta (tak ze 20 km), to dla nas nie ma urlopu 😉 Ale widoki magiczne ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dla mnie też. Ale teraz nadrobię w Alpach - mam nadzieję.

      Usuń
  2. Witaj!
    Ciekawa foto-relacja i pięknie spędzony czas:)
    Mile pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Panorama gor robi wrazenie, choc kazde gory nieco mnie przerazaja, czuje przed nimi ogromny respekt. No i oczywiscie wole wedrowac po plaskim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czuję respekt, ale mnie w magiczny sposób przyciagają. Wspinać się juz nie dam rady, ale patrzeć wciąz mogę i i czuć to powietrze również. Po łatwiejszych szlakach śmigam. W górach ładuję akumulatory na cały rok.

      Usuń
  4. A wytłumaczyli się chociaż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wytłumaczyli się i nic w zamian nie dali.

      Usuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.