Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

czwartek, 21 czerwca 2018

Załamanie pogody - pierwszy dzień lata

Jeszcze rano było ciepło, słonecznie, a teraz... wieje, pada, temperatura spadła do 11 stopni C. I tak oto przedstawiło nam się lato.  Hm...

Ostatni lekcyjny dzień w tym roku szkolnym. Po czterech godzinach lekcji powiedziałam do dzieci:
- Do widzenia.  Koniec na dzisiaj.
Stoją i patrzą.
- A wf? - pytają.
- Dzisiaj nie ma w planie.
- A jutro?
- Jutro jest zakonczenie roku szkolnego. Spotykamy się o dziewiątej na hali gimnastycznej.
- To będzie wf?
- Nie. Jutro już nie będzie lekcji. Dzisiaj już też nie. Koniec, do widzenia.

Stoją i patrzą.
- Dzieci, co z wami? Dlaczego nie wychodzicie?
- Bo my proszę pani jeszcze tej gry o bezpieczeństwie nie skonczyliśmy.
- Trudno. Dokończymy we wrześniu.
- A może jutro dokończymy?
- Jutro jest zakończenie roku szkolnego. Dostaniecie świadectwa i nagrody. Witajcie wakacje!
- To wf-u jutro nie będzie?
- Nie będzie. Po uroczystości spotykamy sie w sali komputerowej.
-  To dokończymy tę grę?
- Nieeee! JUTRO TYLKO DOSTANIECIE ŚWIADECTWA I MACIE WAKACJE.
- To bez teczek przychodzimy?
- TAK.
- I wf-u nie będzie?
- NIEEE
- A programowanie?
......
I tutaj moja cierpliwość się skończyła.
- Przerwa obiadowa. Kto nie je obiadu idzie do świetlicy. Do jutra!

***
Po powrocie do domu otrzymałam wiadomość. Czekałam na nią, czekałam. W końcu przestałam czekać. A tutaj niespodzianka. Nasz międzynarodowy projekt z programowania został nagrodzony. Powiem dzieciakom, to się ucieszą.

10 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widze takie dzieci, ktore nie chce isc do domu, nie ciesza sie z wakacji i chca kontynuowac lekcje. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, prawda? Widocznie dobrze im w szkole. Ja już minuty do końca skreślam, a im jeszcze mało. W innych klasach garstki do szkoły przyszły, a u mnie jak wojsko calutka klasa i jeszcze wyjść ze szkoły nie chciała. Myślę,że te dzieciaki chyba nie bardzo rozumieją, co to jest koniec roku, wakacje, świadectwa....

      Usuń
  2. Gratulacje! ( kolejne:)! co za dzieci:):)Ale przypomniałam sobie jak jeszcze na ostatnim roku miałam przez miesiąc zastępstwo w podstawówce. Ktoś z grona powiedział : "już tylko dwa dni do końca" A ja na to: Szkoda! Jak na mnie spojrzeli:):)Cóż, potem mi przeszło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci wspaniałe, ale ... rodzicom chyba nie wydają zbyt dobrego świadectwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłe dzieci; na pewno miałaś wielką satysfakcję :)
    Życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że to też Twoja zasługa że dzieci dobrze się czują w szkole:))Pozdrawiam i gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  6. O wf też bym walczyła...;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Ci wielu sukcesów. Teraz odpoczywaj Dorotko.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.