Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

wtorek, 12 września 2017

To nie jest mój teatr i nie moja bajka

Tak ... to zdanie należy sobie wydrukować i powiesić w miejscu, gdzie najczęściej pada mój wzrok. Patrzeć, czytać, zapamiętać, aby w odpowiednim czasie wygłosić spokojnie z uśmiechem bez emocji. Ostatnio za dużo emocji we mnie, a to dopiero początek roku.

Bo tak to już jest,że jedni są do wszystkiego, a inni do zarabiania pieniędzy i pięknego uśmiechania się. Tylko dziwi mnie fakt,że bardzo młodzi ludzie, którym powinno zależeć na pracy, na ... Eh!

Niektórzy nie widzą potrzeby pracy społecznej tu i ówdzie, a inni muszą widzieć za dziesięciu.
Zatem odcinam kolejny kupon. Nie muszę , nie chcę i nie powinnam być koniem, który więcej ciągnie pod górę. Pa, pa... To nie jest mój teatr....
 ***
Czuć jesienią. Ostatnie grzybobranie to same prawdziwki.  Ach napatrzeć się nie mogłam - cudna grzybowa rodzinka.



14 komentarzy:

  1. To się z lekka wkurzyłaś....
    Kocham grzyby jeść, ale zbierać nie umiem, nie znam się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię jeść. Kiedyś lubiłam zbierać...

      Usuń
  2. Ach jak ja Ci zazdraszczam tych grzybków,szczególnie tych prawdziwków. Kiedyś ochoczo na nie chodziłam razem z mężem. Teraz niestety, ale już sił zabrakło.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!
    Skąd ja to znam... o nic nierobieniu przez młodych. Mam tak w pracy, niestety:(
    Pozdrawiam i życzę kolejnych milszych dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To smutne. Ale na studia pedagogiczne ni idą juz młodzi bystrzy , kreatywni,... Idą ci, no, powiedzmy, którzy gdzie indziej by się nie dostali... No i mamy, c mamy! Tragedia.

      Usuń
  4. Nie Twój cyrk, nie Twoje małpy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda nerwów !! Wrzuć na luz...;o)
    A grzybków zbierać nie lubię...Wolę jeść...;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Można by kilka słów o tym do czego doprowadziło 25 lat postępackich reform w wychowaniu... Tylko co to zmieni?
    A młodym trzeba pokazać że mogą sami, teraz oczekują ze wszystko będzie algorytmem a oni tylko tranzystorami w wielkim układzie scalonym, które za zadanie maja otwierać lub zamykać bramkę na stosowną komendę tranzystora wyższej rangi.

    A ponieważ układ scalony zwany społeczeństwem nie moze długo funkcjonować w ten sposób, to aby przetrwač bezwzględnie pasożytuje na tych którym się chce, którzy mają pomysły i realizują je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę bardzo podobnie. Tylko już nie mam siły walczyć. Ileż można walić głową w mur. Po prostu wycofuję się.

      Usuń
  7. Bardzo udane to grzybobranie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Grzyby są prześliczne.
    A w pracy może trzeba czasem się z czymś pogodzić, niestety.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.