Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

czwartek, 29 września 2016

Melduję pośpiesznie

U mnie bardzo pracowicie i twórczo. Brakuje czasu na prywatę.
Biegam do pracy na skrzydłach.
Moje dzieciaki mnie zaskakują. Mile zaskakują. Są cudowne!
Poddaję pomysł i trach.... coś niesamowitego.

Dzisiaj pracowały w zespołach - tworzyły mapy myśli do pracy nad projektem. Projekt międzynarodowy, ale nie wymagałam twórczości po angielsku.  A one wszystkie w dwóch językach zrobiły i to dobrze .  Dorzucę do tego pomysłowość i staranność .  Miód na moje serce.

Przedwczoraj pokazałam im narzędzie do tworzenia ksiązeczek online. Wspólnie napisaliśmy jedną książeczkę "Jesienna opowieść". Obiecałam,że zrobię instrukcję - nie trzeba było. Już są trzy przepiękne dziecięce opowieści. Jestem pod wrażeniem.

Do tego podobierały się w zespoły. Tworzą swoje własne filmy. Mają wykorzystać to, czego ich nauczyłam przez dwa lata. Jeden filmik już obejrzeliśmy. Po projekcji moja klasowa widownia wstała i gromkimi brawami nagrodziła autora. Trzeba było widzieć twarz malucha, autora filmiku..... łzy miałam w oczach ze wzruszenia.

Wiecie co, trafiły mi się dzieciaki, które chcą się uczyć. TO NIESAMOWITE!
A jak one chcą - to i mnie się chce.

4 komentarze:

  1. Widać na "klasowym pamiętniki" jesteś niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  2. To przywraca wiarę w małego człowieka. :) Ale nie oszukujmy się, bez twórczego nauczyciela nic by z tego nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie! Dobry nauczyciel, to podstawa.
    Poprowadzić dzieci tak, żeby by twórcze, żeby chciały coś zrobić:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za twórczego nauczyciela, by nigdy nie zabrakło mu pomysłów do inspirowania zdolnych i chętnych do pracy dzieci. Pozdrowienia dla Wszystkich.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.