Jeśli wierzysz, że Ci się uda, że potrafisz, w większości wypadków rzeczywiście Ci się uda, to władza umysłu nad ciałem.

- Vernon Wolfe

poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Imprezowa karuzela

Rozkręciła się imprezowa karuzela, wór imprez, imprezek się otworzył i wysypały się, i uatrakcyjniają mi życie. Nie mam czasu na odpoczynek. Hi, hi, hi...

Tak u mnie teraz wygląda. Jeszcze dobrze po podróży się nie rozpakowałam, a już trzy super imprezy zaliczyłam. Ostatnia z nich u mnie w domu była. Zjechało się mnóstwo luda, bo młodsza do pełnoletności doszła i trza było jakoś to uczcić. Oj, działo się, działo...
Dzisiaj odpoczywam i zaległe pranie kończę.

Już zbliżają się dwie następne imprezy.  Nic tylko szaleć, póki jest okazja.

13 komentarzy:

  1. Wobec powyższego- cieszcie się życiem:-) Najlepszego dla Jubilatki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla córki:)))Pozdrawiam i miłych imprez życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się baw, trzeba okazje wykorzystywać :) zresztą od czego są wakacje :)
    Dla jubilatki wszystkiego co najlepsze, dużo szczęścia w dorosłym życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesooo już osiemnastka...a to mnie dobiłaś już całkowicie... ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U niej osiemnastka , u mnie siątka. Bo ją na swoje urodziny urodziłam, hi, hi, hi...

      Usuń
  5. Lomatko, skad Ty na to sily znajdujesz? :)))
    Najmlodsza ma juz 18?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Przylatują z nieba i znowu się chce!
      Niestety już do pełnoletności dotarła i zapewne wkrótce z gniazda wyfrunie.

      Usuń
  6. Najlepszej zabawy dla Ciebie i latorośli!
    Przed wylotem młodej z gniazda nie zapominij aby o liście niezbędnych wskazówek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dusza hula, jeno ciało nie nadąża, hi, hi, hi...

      Usuń

Jeśli nie jesteś posiadaczem konta google+ wybierz "nazwa/adres url" i wpisz swój nick lub imię. Trochę tak głupio rozmawiać z Anonimem.